Pixajoy

Monday, May 18, 2015

Home » Kenduri Udang

Kenduri Udang




Tu..sekilo udang telah berjaya dihabiskan. Mula-mula buat mee udang, pastu buat coq udang, pastu udang Goreng kunyit dan last sekali mi sanggul udang. Udang ni special sebab di kirim oleh adik ipar melalui mak abah dari Lumut. Berberapa jam dalam bas sebelum sampai SP. Alhamdulillah rezeki menjala, kaya depa ni jual udang je. Yang penting udang ni percuma haha..









14 comments:

Miz Eija said... Best Blogger Tips

mesti segar2 udangnya kan... hmmm sedapnya... untung anak2 dapat ibu rajin masak :)

zulhilmitempoyak said... Best Blogger Tips

nyum2.. walau i x mkn udang. hehehe

Chot said... Best Blogger Tips

Udang laut ye pk? lepas ni sebulan tak mkn udang. Haha

Nastyna said... Best Blogger Tips

tadi dah panjang tulis komen.. tetiba ilang. tak tau posted or not.

nurbijen said... Best Blogger Tips

best nyer PK.. saya jarang masak udang kat rumah sbb hubby alergik...

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Untunglah dpt pun foc buat apa aje resepi yg terlintas di kepala.

Cik Pia dan abangnya mesti puas makan:)

Lea Ismail said... Best Blogger Tips

memang betul2 kenduri ni...

Mar Mansor said... Best Blogger Tips

semua menu udang eh..huhu

Chii Arisa said... Best Blogger Tips

sedapnya mkn udang...slalu chii mkn yg kecik2 je...mcm muni nya...bsar..puas ati tu

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

kt lumut skrg ada pesta pangkor kan ?

rezeki rezeki..puas di masak n dimakan kan..

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Watpa tunjuk gambar udang. Kita ni alergilah. Kalau tengok gambar udang berulang-kali tetiba jerk nak makan udang barang sekilo dua :)

Untunglah dapat udang percuma. Kita ni nak makan udang kena beli. Sekilo RM30. Kalau makan selalu bukan kaya lagi, kayap terus!

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Syoknya tu mcm2 dpt masak dengab udang sekilo tu.. rezeki betul ya.. untung ada sedara yang baik2 gitu.. ai.. agaknya diorang memang tahu ibu aiman ni pandai masak dan rajin pulak tu, tu yang bawa utk korang..

nOe suhaimi said... Best Blogger Tips

tambah sedap bila percuma tu..

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Ohhh patutlah cakap kenduri udang.....mcm mcm jenis masakan. Dapat banyak sangat ke udang tu PK....
Kolam bela ke sungai?