Pixajoy

Tuesday, May 05, 2015

Home » Sepagi Di Kedai Wan

Sepagi Di Kedai Wan



Jumaat lepas masa balik kampung. Sampai Alor Setar memang terus lepak kat kedai abah. Layan je la gambar yang ada.

Afia kalau dapat air manis memang sedut tak lepas la. Demand princess sangat landing atas meja.

Abang Aiman kemain lagi nak tolong basuh cawan. Wan kata kena tunggu lagi tiga tahun biaq sama tinggi dengan wan. Sekarang badan pun dah sama besaq wan.hehe..

Susah betul nak snap gambar anaknda berdua. Biasanya adik tak bagi kerjasama, abang terus naik fedup.huhu..

Tu..sedut dadih tak tengok kiri kanan dah!

Dadih susu lembu sedap woo..En suami beli kat pasar tani. 10 bekas kami anak beranak hentam habis.hehe..









11 comments:

eima said... Best Blogger Tips

Waaahhh bestnye mkn kedai wan..... selalunye mee ngan kueh teow goreng kat kedah ni sedap2...

nini said... Best Blogger Tips

Grrrrrr....sedapppp tu dadiihhhh

Acik Erna said... Best Blogger Tips

pandai dak comel Fia minum guna straw

tiga lalat said... Best Blogger Tips

Salam. Hee sedap dadih tuu makk ;p

Petak Bunga said... Best Blogger Tips

lama x tgok aiman.
senyemun tu manis lagi..hi

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

seronok nampak afia & abg aiman kat gerai tok... :)

nasa mulia said... Best Blogger Tips

wah ssenang wan, ada cucu rajin tolong kat kedai

Lea Ismail said... Best Blogger Tips

dadih susu lembu memang sedap.lama dah tak beli kat pasar malam. selalu balik lewat je.

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Patut ar anak rajin masak rupanya mak dia ada kedai makan...no wonder pet lew weyh!
Hihi....khusyuk nampaknya cik Pia tu....maklum ler kedai wan sendiri, minum ayaq apa pun free

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Untunglah budak berdua ni, dahlah ringan tulang, rajin makan lagi. Ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi. Memang anak ibu betul nih.

Seronok tengok gaya Afia makan. Macam ibunya jugalahkan kalau jumpa makanan tak tengok kiri kanan dah :)

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

ambo afia..
kat psr tani mna abh dorng bli dadih tu pk ?

kedai wan afia aiman kt mergong ke ?
ntah ntah pnh singgah mnm dulu