Pixajoy

Wednesday, June 10, 2015

Home » Majlis APC di Hotel SP Inn

Majlis APC di Hotel SP Inn



Alhamdulillah..satu lagi kurniaan rezeki dari Allah. 9 tahun aku dalam perkhidmatan awam, terlalu banyak pengalaman manis, dan ini salah satu darinya. Tercalon sebagai penerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Tahun 2014, majlis berlangsung Isnin lepas. Semua kem sekitar Kedah, Perlis dan Penang dibawah naugan 6 Bridged berkumpul. Lebih kurang 80 calon penerima APC dan 40 yang bersara diraikan. Cheewah intro kemain skema buku teks.hehe

Dari opis aku memang aku sorang je, takda geng aku loan ranger.hehe..Dah la deretan tempat duduk aku semua lelaki, nak snap gambar pun control perempuan melayu terakhir. Ni aku snap pentas dari tempat duduk lepas aku dah terima anugerah. HP samseng aku ni pun bukan boleh zoom.haha. Nasiblah tempat duduk area depan, kalau belakang memang langsung tak snap la jawabnya.



Mula-mula hati kata tunggu gambar dari cameraman je la . Sementara tunggu makanan di serve aku tebalkan muka minta tolong adik kat sebelah snap. Kat dalam dewan dok cempeqa biawak segan nak keluarkan handphone sangat.hakhak. Ni je la satu kenangan untuk dikongsi bersama.


Ingatkan ada breakfast, rupanya Dato TKSU Mindef pukul 10 baru masuk dewan, dengan tak sarapan kebulur wey terus lunch. Mana yang sempat aku terkam. Makanan pun tak variasi sangat. Rasa pun so so je!



Aku kerja ikhlas untuk cari rezeki. Tak pernah jadikan anugerah atau penghargaan ni sebagai target. So aku tak makan endah pun kalau ada senior yang merendah kredibiliti aku. Rezeki dari Allah luas, datang dalam pelbagai bentuk apa.














17 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said... Best Blogger Tips

TAHNIAH utk Puan Kutu...semoga ia sebagai pencetus semangat utk lebih cemerlang dimasa akan datang.InnshaaAllah

P/S:comeynya Puan Kutu..hehe

Acik Erna said... Best Blogger Tips

Tahniah PK..insyaa Allah..nanti akan dapat lagi tu..

mama eija said... Best Blogger Tips

Tahniah PK... baru nampak rupa... moga anugerah yang diberi boleh tambahkan semangat utk terus maju :)

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Tahniah PK..alhamdulillah rezeki PK untuk dapat APC.. moga teruskan semangat dan keikhlasan yang ada tu. Lawa PK bertudung hijau masa ambil ApC ni..

Mar Mansor said... Best Blogger Tips

tahniah PK..9 tahun tu lama juga..bukan mudah kan..
kalo kompeni saya ni..berkhidmat 10 tahun dapat anugerah..

LiYa HaNiF :: said... Best Blogger Tips

Tahniah....

Dr K said... Best Blogger Tips

Tahniah buat anda.
Moga terus cemerlang..

eita said... Best Blogger Tips

tahniah...rezeki kan...

Mun said... Best Blogger Tips

syukur alhamdulillah.. rezeki..
tahniah ye puan kutu.. :)

Obat Diabetes Melitus said... Best Blogger Tips

semoga terus cemerlang

Umialya said... Best Blogger Tips

Tahniah PK.. moga terus cemerlang..

Nasa Mulia said... Best Blogger Tips

Tahniah PK dapat APC....

Wak Lat said... Best Blogger Tips

salam. hee chanteknya mak kutu dengan sijil anugerah cemerlang tuu., tahniah dan terus maju jaya ., aminn ;p

lieyalatif said... Best Blogger Tips

tahniah cik puan kutu...rezeki tahun 2015....

moga terus maju jaya cik puan kutu....

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

alhamdulillah PK.tahniah :) ommey la..
muka gembira.. muda belia.macam remaja je walaupon anak dh dua

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Tahniah, PK! Meh, muah ciked left and right *_*

Amboi, mentang-mentang ada anugerah khidmat cemerlang, bukan main comel lagi! Tak sangka kat belakang dah dua berderet. Lawa PK hari ni yerk *_*

LYAfrina said... Best Blogger Tips

syukur alhamdulillah

tahniah kak