Pixajoy

Saturday, March 29, 2014

Home » Bila Ibu Bershawl

Bila Ibu Bershawl



Tahun lepas dah posing dengan shawl pemberian ina. Masin mulut aku kata tahun ni baru berkesempatan kot gayakan shawl pemberian yana. Setahun lamanya simpan dalam almari, masa dekat PD nak checkout tempohari baru aku sempat pakai. Ni pun aku paksa adik aku iron.haha. Afia tidur so dua beranak yang membulat ni je berselfie. Aiman apa hal entah masam je muka. Ibu syok sendiri nampaknya. Sibuk sangat nak enterframe lion dia. Jumpa lion ni dekat kedai bundle, 5 ringgit je. Kalau mahai tobat pak hang tak bagi beli.hehe..




Menunaikan permintaan yana untuk tempek kat blog bila aku dah pakai. Ok la kan sesekali puan blog tayang dagu berlapis. Tengok puas-puas ye yana. Dari jauh sampai sedekatnya aku bagi. Jangan muntah nanah sudah!




14 comments:

Puan Mell said... Best Blogger Tips

Making tombamm aimannn...

Petak Bunga said... Best Blogger Tips

1st time nampk pn kutu..

Hihi..

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

Wah makin comel adik kutu akak ni

Cik Tieka said... Best Blogger Tips

cantiknya corak shawl tu..
Aiman masam jer muka tu ..knpe?

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Amboi simpan setahun baru nak pakai ya. Kalau saya simpan kejap je.eh tak simpan..terus pakai kalau shawl.. memang pwminat shawl.. nampak lawa je PK pakai shawl..kena teruskan pakai ya. Tak ada dagu berlapis pun.. kalau ada pun tu tanda2 bahagia tau

nurbijen said... Best Blogger Tips

padai PK bershawl.. saya tak pandai lagi bershwal.. tudung instant jugak jadi pilihan....
Jenuh intai, mana la dagu berlapis tu.. tak jumpa pun....

Sura Mohd said... Best Blogger Tips

Pheeweet...kali pertama akak tengok betul2 wajah Pk..putih..comey orangnya..:)

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Comel apa ibu pakai shawl. Puas telek, siap pakai kanta pembesar lagi tak perasan pun dagu berlapis. Nasib baik simpan setahun aje PK. Ada orang simpan bertahun-tahun tak belajar lagi nak pakai shawl :)

Masam muka Aiman dek ibu lebih-lebih sangat posing. Puas agaknya dia menunggu nak posing maut ngan lion yang baru beli tu.

Masya said... Best Blogger Tips

aloh² comelnya macam bergambar dgn adik jer.. bkn dgn anak sulung hihihihihi..

tang mana berdagu lapisnya.. x nampak pun.. bawah mata adalah lapis kikiki... ;p

zainatul abu bakar said... Best Blogger Tips

Comel je ibu dan anak ni :)

- AZIE - said... Best Blogger Tips

ohoooiii..nmpk mcm kakak dan adik!!!! seyes!!!

husna zahidi said... Best Blogger Tips

alooo..dik aiman, tenyum la tikit..:)

LydSunshine said... Best Blogger Tips

cantiknya puan kutu. Takde rupa kutu pun. Heheh.. Aiman, kenapa sewiyes sgt muka dia. Ibu buli paksa amik gmbr ke?

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

namak semakin muda, kutu ;)