Pixajoy

Thursday, February 07, 2013

Home » Menu Petang Ini : Laksa Bogel

Menu Petang Ini : Laksa Bogel



Bila datang rajin update, laksa bogel pun nak buat tayangan boleh? Boleh dikatakan aku selalu buat laksa sebab rumah aku ni memang sentiasa kaya dengan ikan. Kalau makan laksa aku tak suka semua bahan-bahan. Sebab tu aku panggil laksa bogel. hiks..

Selalunya ngap dengan telur rebus je. Kadang-kadang hanya dengan kombinasi kicap. Kali ni pekena dengan telur mata. Permintaan dari si chubby.






17 comments:

izan mama mia said... Best Blogger Tips

saya mmg peminat laksa..tapi laksa saya mesti sarat dengan timun,lada besar bawang telor..hihihi

NzA said... Best Blogger Tips

laksa BOGEL?????...suspen2.....sedapnya PK..akak suka laksa ttp malas la nk masak...huhuhu.....

Ummi Iman said... Best Blogger Tips

Suka juga laksa. Rasa dah lama tak makan.

Nastyna said... Best Blogger Tips

kami panggil togel. hehe

umi alya said... Best Blogger Tips

akakpn masak laksa gak pagi tadi

Ena's Palace said... Best Blogger Tips

seksi la nama laksa tuh!..

Nieyxzha Hassan said... Best Blogger Tips

Hahaha..tajuk! Kihkihkih ^^

azura said... Best Blogger Tips

samala kita...tiap2 hari laksa pun ok je

Rapunzeel Cikilolo said... Best Blogger Tips

wa... mcm laksa siam :)

Kak Mahh said... Best Blogger Tips

Kosong....kosong...kosong...

transformed housewife said... Best Blogger Tips

uisk nama resipi kena rated Parental GUidance ni. hehhehe

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Mengancam nama laksa tu...

Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips

Laksa bogel?? Hihi.. Kalau kzefa tak kisah buh apa2 pun tp bawang tak mo.. :-)

Masya said... Best Blogger Tips

baru cdg nak buat cuti panjang ni... bogel² pun sedapp... x pernah makan pakai telur mata.. ada² jerlah chubby tu yer...

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Bogel? Saya x suka laksa bogel. Saya suka yg sarat dgn nenas, timun... kecuali bawang =)

fatin amalina husna said... Best Blogger Tips

alaa..lksa x ckup sempurna..x brapa minat sgt..husna suka letak salad, or daun selom, timun dan bwang..semua letak dlm kuantiti yg banyak..=P

kat kdai mkn tmpat husna keja dulu pon ada org mintak nk mkn lksa dgn telur mata.. itu 1st time husna dgr..=D

Che Rosliza Che Mat said... Best Blogger Tips

bogel2 pun nampak sedap..