Pixajoy

Monday, February 25, 2013

Home » Lepas Gian

Lepas Gian



Dah beberapa hari mengidam cadbury. Nak tidur pun asyik terbayang. Tadi singgah kedai runcit, besaq ni ja ada. Memang sekali ngap je la. Jadilah buat melepas gian. Now asyik craving benda manis. Time timbang baru gabra.





14 comments:

sal ya said... Best Blogger Tips

akak lg suka vochelle.

Rapunzeel Cikilolo said... Best Blogger Tips

tu anak perempuan tu :)

umi alya said... Best Blogger Tips

sesekali okkan..

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

Suka coklat..mmg kat beg mesti ada coklat..persediaan bila lapar terus ngap! hehe:)

izan mama mia said... Best Blogger Tips

girl laa gamaknya..mesti manis anaknya nanti..

Mrs Lurve said... Best Blogger Tips

peberet nie skrg, asal hubby g kedai je mesti pesan suh beli, smpai ari2 check ada glucose 1+ dlm urine..serik dh huhuhuhuhu...nk mkn pun sekali sekala ja

NzA said... Best Blogger Tips

hehehe..kalau org mengandung pelik PK, akak ni entah apa2 mengidam popcorn......

Nastyna said... Best Blogger Tips

takper, baby nak kot. ehehehe tak risau la, makan jer, craving mana blh di ketepikan. ;)

Ummi Iman said... Best Blogger Tips

Coklat mmg kuat godaannya ;)

azura said... Best Blogger Tips

untung baby dalam perut dapat makan coklat

Masya said... Best Blogger Tips

dulu masa mengandung suka sgt makan coklat.. xtaulah pasal apa...

Nora Karim said... Best Blogger Tips

sekali sekala ok kot.. hehhe

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Suka! Kalo dark choc lg suka!

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

sikit2 xpa.. jgn selalu mkn..