Pixajoy

Sunday, October 25, 2015

Home » Bila Bosan

Bila Bosan



Hari yang kami projek cuti jerebu  Aiman muka muncung sedepa tak tentu arah dok rumah asyik sebut bosan. Cik Pia mana pandai boring lagi kan. Abah depa dah pesan awal pada Aiman tak payah turun playground, cuaca kat luar memang tersangatlah tak sihat hari tersebut.  

Bila dah bosan tu, jadi kerja dua beradik main kuda-kuda pastu sibuk minta ibu snap picture depa. Bonding time camni walau sekejap terserlah kegembiraan diwajah Aiman Afia. Ibu abadikan gambar disini buat tatapan dihari muka cheewah..








5 comments:

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Mesra macam ni pasti dh besar nanti tengok ni diorang rasa seronok je..

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

mmg syiok main kuda kuda ni..
smga mereka terus akrab.aamiin

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Hihi.....cheq terbayang mama yg main kuda kuda tu, sebab cik Pia tu sebijik hanglah PK...

LYAfrina said... Best Blogger Tips

hihihi..mujur ada abang nak melayankan

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Cubalah kalau si Bubbly Abang buat macam tu. Memang saya punya jeritan bukan main hebat nyaringnya tau. Saya cukup takut bila si kecil tu naik atas badan Abangnya. Bukan apa, si abang takutnya mengganas jatuhlah pulak anak tercinta katanyakan. Maklumlah nama pun superfreaking emak! Memang itu, ini semua pun tak boleh!