Pixajoy

Saturday, April 06, 2013

Home » Karnival Hari terbuka ATM

Karnival Hari terbuka ATM



Mari-mari abang-abang adik kakak makcik pakcik sekelian ke Kem Lapangan Terbang Sungai Petani. Hari ni dan esok berlangsungnya Karnival Hari Terbuka ATM. Kat kem lain seluruh Malaysia pun berlangsung karnival yang sama. Promote baik punya!

Ada macam-macam acara dan pameran. Opismate aku cerita akan ada siaran langsung Ehwal Islam. Ada Ustaz Bollywood. Hari konsert nanti ada Ana Rafali, Ezad Exist dan artis-artis ATM. Aku nama je kerja kat sini, nampak banner karnival pun malas baca.

Seawal pagi hujan turun membasahi bumi. Kalau dah hujan macam ni karnivalnya jadi macam kurang meriah la sikit kan. Harapnya kejap lagi cuaca ok. Datang kerja tadi dah meriah dah kem dengan kenderaan yang masuk. Sapa-sapa yang berdekatan silalah datang!

Aku tolong promote je. Aku pun malas pegi. Tengok kemeriahan dari jauh jer la balik kerja nanti.haha







11 comments:

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Karnival! Karnival!
Mcm malas je nk turun dr katil ni ;)

umi alya said... Best Blogger Tips

hujan?? bestnya..

NzA said... Best Blogger Tips

mesti meriah tu w.pn hujan turun....

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Amboi dia punya promo ajak kami pergi tapi sendiri pun malas nak pergi hihi....

Rapunzeel Cikilolo said... Best Blogger Tips

akak kutu da takley jalan tmpat sesak2 kan

:)

chii said... Best Blogger Tips

kt kuantan pun ada gak td..hanya mampu lalu je..nk singgah..ramai sgt org

Nora Karim said... Best Blogger Tips

Bestnya hujan... sini panas terik...

Hazmin Hamudin said... Best Blogger Tips

Dengar ramai yang mohon kerja dengan ATM masa karnival ni.

izan mama mia said... Best Blogger Tips

karnival ?..kalau bersesak..mmg malas nak g..

sal ya said... Best Blogger Tips

promote pun ok jgk apa.

fatin amalina husna said... Best Blogger Tips

x minat sgt nak join program mcm nih kalau siang..panas je rasa nak jooin diorang..lebih baik join memalam..hehe..