Pixajoy

Wednesday, September 02, 2015

Home » Kembali Senyum

Kembali Senyum



Assalamualaikum..

Yuhuu lama gila kot tak update. Malas nak bebel kenapa dan mengapa. Aku dah kembali ni. Banyak cerita dah tertinggal..nak buat macam mana hidup tak selalu indah. Lama bertapa ni baru nak mula aktif semula. Slowly la ye aku jenguk perkembangan kawan-kawan. 

Alhamdulillah aku dah kembali tersenyum. Ada yang rindu tak? Tak rindu aku pun takpa, ni si chubby dengan si bambam tak ada yang rindu ke?huhu..








6 comments:

tiga lalat said... Best Blogger Tips

rindula sangat makk., harhar2

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Mujur gak ikut ig.. kalau x mmg rindu ..

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

mau tak rindu. itu yg dok ulang mai jenguk.
tp dok la tang tanak pulut tu..

kenapa dan mengapa. kalau mood rajin story la noh.
hihi.saja nak tau..

eima said... Best Blogger Tips

tu la aku rasa ko cam dah lama tak update ... hehhe welcomeback dear

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Nak tanya 24-jam kenapa tak menjelma, nanti orang perasan pulak kita merindu. Kita tunggu ajelah kat tepi sidebar tu ada tak entri baru. Ni kira baru keluar dari pertapaanlah yerk. Harapnya janganlah menghilang lagi ya, PK :)

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Aipp... Mestila rindu. Asyik ulangalik jenguk blog muni tau. Huhu...