Pixajoy

Sunday, September 11, 2011

Home » Selamat Tinggal Seketika

Selamat Tinggal Seketika



Suasana sejuk dalam kedinginan pagi dek guruh kecil meronta meminta aku titipkan ini,

Pemergianku untuk beberapa hari akan memberi kesepian tak terungkap yang mungkin tiada mahu endah. Gerimis mengundang tidak langsung meresahkan hatiku yang malas kepingin mensajikan hidangan kerana ku duga tiada siapa sudi kangan Ini Cerita Puan Kutu. Lewat beberapa purnama aku mengenal dunia maya ini sejujurnya memberi satu keseronokan yang cabangnya pengetahuan, mengajar menilai akan pengalaman hidup, membuat diri senyum ketawa riang sedih pilu merasa pelbagai perasaan dengan bacaan lalu mencambah sahabat yang begitu baik tak mampu digambarkan. 

Selamat tinggal seketika..







15 comments:

Kak Aya said... Best Blogger Tips

nak pergi mana ni, puan kutu?

anisalya said... Best Blogger Tips

why? why?

puanbee said... Best Blogger Tips

nak p mana kutu ?

Pen Biru said... Best Blogger Tips

assalam puan kutu, selamat hari raya..sorry lambat wish..bz

NzA said... Best Blogger Tips

PK kt mana nie??? camne dgn nenek????

Wanie said... Best Blogger Tips

wanie kembali akak lak nak pergi?huhu
akak pregnant eh?tahniah tau..jage kesihatan :)

halila Ibrahim said... Best Blogger Tips

Lorr .. kena p kursus ke ???

Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips

Aduh, puitisnya bahasamu.. Jgn pergi lama2, nanti ada yg kangen.. :D

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said... Best Blogger Tips

mane la akak comel kita sorang ne nak g ek.. g membawa diri ye... hehe :)

ct N honey said... Best Blogger Tips

selamat ketemu lagi

khairul said... Best Blogger Tips

nk p mana ni puan ?

Ila said... Best Blogger Tips

nak pergi mana tu..jgn lama2 sgt...

chii said... Best Blogger Tips

chii nantikan kembalinya puan kutu di arena blog lagi ya :)

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil said... Best Blogger Tips

err..ke manakah dikao wahai puan kutu?

apa2pun,semoga baik2 saje ye.. ;)

Bro ahmad said... Best Blogger Tips

kenapa nama puan kutu ?? salam perkenalan