Pixajoy

Wednesday, September 14, 2011

Home » Kemana Aku Menghilang?

Kemana Aku Menghilang?




Alhamdulillah aku dah selamat sampai pagi tadi. Malam nie bermalam di rumah mertua, esok pagi baru balik rumah. Selamat Tinggal Seketika rupanya membuatkan ramai tertanya kemana aku menghilang. Kan aku dah bagitau aku akan balik kampung di Johor. Mungkin kata-kata aku yang kabur tidak bersuluh itu membuatkan korang salah faham. Itu hanya secebis titipan selamat tinggal untuk rakan blog yang sangat aku sanjungi, eceh! Tidak aku sengaja cuba bermadah pelik dengan bahasa belit-belit yang mana aku sorang saja faham.haha..

Tahap kesihatan nenek sudah beransur pulih walaupun masih di wad. Aku dalam mood penat lagi nie. Rindu benar rasanya pada blog kesayangan hamba walhal baru dua hari tak membebel. Cer tengok antara spekulasi liar tentang pemergian aku yang seketika.haha..


14 comments:


Kak Aya said... Best Blogger Tips
nak pergi mana ni, puan kutu?
anisalya said... Best Blogger Tips
why? why?
puanbee said... Best Blogger Tips
nak p mana kutu ?
Pen Biru said... Best Blogger Tips
assalam puan kutu, selamat hari raya..sorry lambat wish..bz
NzA said... Best Blogger Tips
PK kt mana nie??? camne dgn nenek????
Wanie said... Best Blogger Tips
wanie kembali akak lak nak pergi?huhu akak pregnant eh?tahniah tau..jage kesihatan :)
halila Ibrahim said... Best Blogger Tips
Lorr .. kena p kursus ke ???
Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips
Aduh, puitisnya bahasamu.. Jgn pergi lama2, nanti ada yg kangen.. :D
Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said... Best Blogger Tips
mane la akak comel kita sorang ne nak g ek.. g membawa diri ye... hehe :)
ct N honey said... Best Blogger Tips
selamat ketemu lagi
khairul said... Best Blogger Tips
nk p mana ni puan ?
Ila said... Best Blogger Tips
nak pergi mana tu..jgn lama2 sgt...
chii said... Best Blogger Tips
chii nantikan kembalinya puan kutu di arena blog lagi ya :)
Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil said... Best Blogger Tips
err..ke manakah dikao wahai puan kutu? apa2pun,semoga baik2 saje ye.. ;)

15 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said... Best Blogger Tips

wah.. kak kutu is comeback.. hehe.. hope nenek qakk tu cepat sembuh ye..

p/s : dah leh aktif marathon blog blek la pas ne kn :)

cik sakdi said... Best Blogger Tips

mcm misteri je kan semua tertanye2 ekekeke

Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips

Hehe.. selamat kembali.. :D

Umie Artoqiemie said... Best Blogger Tips

rindu puang kutu :DD

puanbee said... Best Blogger Tips

kehkeh .. dah komen ritu baru bace entri di bawah nya kutu oiii.. hakhak ... selamat pulang deh ...

psstt : kutu hadiah belum dpt kan ? blog penaja tu pun tk leh buka.. email pun tk berbalas.. entah apa lah yg di buat nya tu ..

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil said... Best Blogger Tips

balik kampung ropenyer...igtkan berehat sbentar dr berbelog .. ;)

komfem ni xngandung?

Bigdaddyz said... Best Blogger Tips

hehe pandai buat jenaka yer...

Acik said... Best Blogger Tips

hepi kembali ... heheeee!

NzA said... Best Blogger Tips

akak tau PK trgesa2 blk kg hr tu cuma xtau blk kg mana..Syukurlah nenek dh ok...

chii said... Best Blogger Tips

n3 before this seakan2 mencuakkan dan seakan gempak..tu yg membuatkan kami semua tertanya2 tu :p

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Muni saja jer kan nak kasi gempak. Hehehe. apa2 pun Muni selamat kembali ke arena blog. Chewah!

halila Ibrahim said... Best Blogger Tips

harap nenek makin sihat .... hoho ,,, siap print skrin lg...

yayath said... Best Blogger Tips

hahha~~

semoga nenek puan kutu semakin sihat:)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Best Blogger Tips

nenek hubby sy pon masuk wad m raya pertama haritu..jd pepagi raya kami beraya kt wad dulu..

selamat kembali :)

Wanie said... Best Blogger Tips

haha..tertipu la ni..
welcome back akak..:)