Pixajoy

Wednesday, April 04, 2012

Home » Wordless Wednesday : Otak Kita Dalam Bahaya!

Wordless Wednesday : Otak Kita Dalam Bahaya!








22 comments:

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Kalau tak mahu otak rosak baik perhati betul-betul mana yg perlu diamal dan mana yg perlu ditinggalkan

izan mama mia said... Best Blogger Tips

oooo..baru tau..tidur ttp muka xboleh eks...tq share :)

NzA said... Best Blogger Tips

no 6 & 7 tu salau jadi amalan...hu.hu.hu....

Awan Biru said... Best Blogger Tips

Sedar tak sedar. Kalau pagi, Awan minum saja, tak makan. Bab udara kotor tu, memanglah. Asap kenderaan, asap rokok, habuk, pembakaran terbuka. Rasa macam nak pakai topeng muka saja.

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

Good Info....nak share masuk fb bleh ek

azam said... Best Blogger Tips

:) betul ni...sgt benar

azam said... Best Blogger Tips

macam mana nak atasi??

Munnafendy said... Best Blogger Tips

alamakkkkkkkkkkk!!!!!!

sy kalau tak tutup muka dengan bantal tak boleh tido!! uwaaaaaaaaaaa

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

pernah baca artikel ni. bermanfaat utk dikongsikan bersama.

chii said... Best Blogger Tips

hurm...nampak gaya sblm ke gerai..chii kena mkn sikit la...no wonder slalu rasa pening n kepala pusing..darah x sampai rupanya

LYAfrina said... Best Blogger Tips

setuju sgt2.... otak pon msti aktif berfikir jugakkan

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Best Blogger Tips

LIKEEEE sangat!


sy kuat berangan..oklah tu kot sama dgn berimaginasi HAHA

azura said... Best Blogger Tips

saya sah2 memang dari kecil tak reti sarapan pagi...adoi kena ubah budaya hidup

Cik Rose Cute said... Best Blogger Tips

cik rose suka berangan yg bukan2...kadang2 tue entah apa2 berangannya...hihihi

fieda said... Best Blogger Tips

dulu suka benor tido tutup muka dgn bantal..alahai..

anisalya said... Best Blogger Tips

terbaca jugak ttg ni baru2 ni.

Reena said... Best Blogger Tips

Kurang berimaginasi pun boleh rosakkan otak eh? Alhamdulilah.. ini menandakan saya normal orangnya. Hehehe

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

mgkin sy ni kdg2 ada trlebih makan gak kot.. kdg tu lps mkn sampai rs mls nk bangun..hahhahah

hyz said... Best Blogger Tips

no 8 tu, kalo terlebih berimaginasi cam saya ni agak2 rosak x otak? haha

kakyong said... Best Blogger Tips

kakyong ni jenis yg memang kena sarapan pagi.. kdg2 kalo lewat bfast, terasa kepala mcm kurang oksigen.. rasa nak pengsan pun ada...

MaryaYusof said... Best Blogger Tips

Cara2 scan virus di kepala hotak! I like... Tapi sepatutnya yg No. 10 tu jd No. 1 kan :)

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

mari kita sama2 perbaiki.. ;)