Pixajoy

Tuesday, April 10, 2012

Home » Darah Babi Dalam Puntung Rokok

Darah Babi Dalam Puntung Rokok



Macam-macam ada. Tu pun depa dok sok syok hisap! Hari ini Insyaallah akan memulakan misi BW setelah dua hari virus M menyerang.




                                               


33 comments:

LYAfrina said... Best Blogger Tips

aduyai... JD... HARAM la, kalo btl2 ada kndungan tu

fatin amalina husna said... Best Blogger Tips

haa..haa..x tahu..tp kalau dah tegar apa pon x kisah..

Masya said... Best Blogger Tips

macam² hal sekarang ni kan huhuhuhuhu.....

azam said... Best Blogger Tips

siapalah yg rajin letak BABI dalam tu...hehehe

azam said... Best Blogger Tips

fatwa merokok haram...sekarang kalau betul 100% HARAM la ni

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

nsb baik hubby sy xchisap rokok.. hubby sy cakap.. rugi duit beli rokok..hihiii nasib baik ada kesedaran gitu..hehee

Cik Rose Cute said... Best Blogger Tips

memang haramlah hisap rokok...

azura said... Best Blogger Tips

ngerila Puan Muni...ni kena bagitau umum besar2

Munnafendy said... Best Blogger Tips

asalnya isap rokok ni mmg haram pun sbb mendatangkan mudarat semata2...tp disebabkan cukai rokok ni jd salah satu pndptn negara,mereka yg btggjawab ttp mata je lah...

yg jadi mangsa slh sorg nye sy lah...menyampahhhhh

Rapunzel Cikilolo said... Best Blogger Tips

eei... gerun aku...

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Kenapalah dia bubuh bendalah tu dlm rokok pulak ye...

Dahlah kawan-kawan yg merokok tu berhenti ajelah...

saffiya_aleesya @ echa said... Best Blogger Tips

macam2 hal laa..penggunaan babi ni dah makin berleluasa laa skrg!!

izan mama mia said... Best Blogger Tips

mmg patot rokok tu haram tapi mereka yg merokok amat sukar untuk berhenti...

anisalya said... Best Blogger Tips

siapa yang merokok tu kena ambik perhatian la lepas ni.

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

mujur sangat suami izan pun pun tak hisap rokok... sbnrnya kalau dah jadi penghisap rokok tegar... apa jadi pun dorg tak kisah..

mie said... Best Blogger Tips

apa2 isu pun..
gejala merokok tetap diteruskan..
ruginya je merokok..
ehehheee

Ym.Bundle said... Best Blogger Tips

aku benti la merokok camni..:|

hatiputera said... Best Blogger Tips

nasib baik surat khabar lama 2010,,,

fieda said... Best Blogger Tips

aiyakkk...bahaya ni..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Best Blogger Tips

walaupon xda babi dalam tu pd sy hisap rokok pon mcm nk jatuh haram dah since mende alah tu mendatangkan kemudaratan kpd badan kan


kalau mat rempit isap rokok sy kisah sgt sbb dah memamng diaorang tu x betul..tp kalo yg baru balik mesjid masih berkupiah tp mulut berkepul asap rokok sy rs meluat!


tp suami sy masih merokok juga :(

puanbee said... Best Blogger Tips

berenti rokok cepat ..

eita said... Best Blogger Tips

patutlah di haram kan...
tapi tulah ramai lagi yang menjadi perokok tegar..

Hanie Dew said... Best Blogger Tips

kajian tu dah membuktikan.tapi lelaki lelaki macho dan kacak yang merokok tu mesti tak naka pecaya..haih..

baru nak aktif bw jugak ni. hihhi.

Amirez said... Best Blogger Tips

hukumnya dah jelas haram tapi ada je yang ngelat nak 'halalkan' rokok ni...

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Maka, haram la jatuh hukumnya. Tapi, ramai yg dok isap lagi

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

yuckksss... kalau gini dah bukan makruh lagi hukum hisap nye, terus jatuh HARAM dah

NzA said... Best Blogger Tips

MasyaAllah...semoga umat Islam ambil ikhtibar.....

Norsalmi said... Best Blogger Tips

Kalau tak silap mmg ada fatwa merokok tu haram sbb mendatangkan mudarat semata2 tp atas pelbagai faktor, fatwa hanya tinggal fatwa.. Masihkah ada petani yg menanam tembakau di negara kita sekarang?

Marya Yusof said... Best Blogger Tips

Apalagi... yg merokok tu... buat2 tak faham pulak kan...

Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips

Kalau tak ada babi pun, rokok dah difatwakan haram..

Saama2lah kita meninggalkan yg haram. Mencari yg hahal itu adalah fardhu..

chii said... Best Blogger Tips

mcm xde pape effct pun pada perokok tegar...grrr

jebengotai said... Best Blogger Tips

kalo x der darah ni pon..merokok dh mmg haram..

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

uitt tp rmai je hisap lagi..

hukhuk