Pixajoy

Sunday, April 15, 2012

Home » FM Dari Kak Fieda

FM Dari Kak Fieda


Salam bahagia.


Alhamdulillah Aiman sudah beransur pulih walaupun kadangkala tergeruk juga.hehe..Tiga hari cuti hari ini aku naik kerja malam. Sebelum ke tempat kerja tadi sempat aku menjenguk peti surat. Ada sampul surat yang sudah aku jangka dari siapa. Aku dapat paper clip yang comel dan frindge magnet dari Cameron Highland. Semua sedia maklum kamera aku rosak. Jadi aku snap je pakai apa yang ada supaya tak ada yang kecewa kerana tak dapat tengok.haha..

Layankan pic dari webcam.haha..


Ini hadiah Top Commentar dari Kak Fieda. Kalau dah namanya top commentar, mestilah aku selalu berkunjung dan komen di blog beliau. Kalau korang nak merasai Kasih Sayang yang Mewarni Kehidupan Kak Fieda, sila ke sana dan berkenalan. Orangnya ramah dan pasti akan membalas jejak korang. Buat Kak Fieda, terima Kasih daun keladi, lepas ni saya komen banyak-banyak lagi! hiks













25 comments:

izan mama mia said... Best Blogger Tips

wahhh..cantik tu....rajin komen pun berbaloi yer...hihihi..

eita said... Best Blogger Tips

best dapat hadiah ni..

HoneyBUZZin said... Best Blogger Tips

Best jugak mcm tu...berbaloi!

Masya said... Best Blogger Tips

tahniahhh...... saya pun dapat jugak hihihihihi... kak fieda.. memang peramah...

Rapunzeel Cikilolo said... Best Blogger Tips

nak satu akak kutu :)

Norsalmi said... Best Blogger Tips

Tahniah!! Tak rugi bersikap peramah kan??

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

best nye dpt Fm... dAh jadi collector ni tiba2... hehe ;p tahniah ye kutu

fieda said... Best Blogger Tips

alhamdulillah dah sampai..risau gak kot pecah ke nanti..

Marya Yusof said... Best Blogger Tips

As salam Murni,

Wah, bestnye dpt FM... Ada jgk jenguk2 k.Fieda tu tp sibuk xsempat nak jenguk sll...huhuu... Klau x mesti sy dpt hadiah top comentator tu..keh3... gurau tau! :)

azura said... Best Blogger Tips

boleh tampal kat peti ais ni

ProfHariz said... Best Blogger Tips

Inilah balasanya kan :) Rajin berkomen-komen.

nur anis said... Best Blogger Tips

bestnya dapat fridge magnet..:)

.:fyzz:. said... Best Blogger Tips

suka gak FM...nk gak la..hehe..comey ja..

syiela said... Best Blogger Tips

cantik FM ni.. berbaloi2 ye komen banyak ni :)

Che rosliza Che mat said... Best Blogger Tips

Seronoknya dapat FM strawberi...cik rose punyer belum sampai lagi...

Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips

Berbaloi2 jd pengomen setia.. :D

mie said... Best Blogger Tips

menarik...
suka kumpul fridge magnet ni...
ni yang nak pergi cameron highland
hehehee

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

alhamdulillah.. rezeki kan.. :-)

hakim Mahmud said... Best Blogger Tips

wow menarik, hehe nk ke taknk tu kalau taknk bgi saya le...hehe

chii said... Best Blogger Tips

wahh..semakin bertambh koleksi di fridge ye..kalo kt umah chii..mmg xleh lama..ada je tgn yg gatal2 dok cabut nnt

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

heee..ira ada y sebiji mcm akk dpt..haha

;p

Reena said... Best Blogger Tips

Eh... sama macam FM dekat fridge kita lah. Hehehe

anisalya said... Best Blogger Tips

rezeki. tahniah ye...

jebengotai said... Best Blogger Tips

tahniah2.. :)

jebengotai said... Best Blogger Tips

ehe..sian aiman x dpt jln2