Pixajoy

Friday, April 06, 2012

Home » RM 10 Dengan Vibrant Kegel Device

RM 10 Dengan Vibrant Kegel Device



Malam tadi aku join teka teki di blog puanbee. Soalannya apakah alat gambar dibawah? Beri sekali kegunaannya. Siap cepat dia dapat! Macam-macam jawapan yang keluar. Paling tak tahan, acuan samperit. haha guling-guling aku gelak. Bila tengok dari rupanya, aku pun tak tahu apakah nama alat ni. Lalu menggunakan kepala otak aku yang kadang-kadang agak jenius, aku tengok dekat gambar tulis Vibrant Kegel Device. So seberapa pantas aku google cari maklumat.



Pencarian aku menemui sesuatu yang baru dan memberi keterujaan kerana tidak menyangka akan kewujudan alat ini. Gila sastera bahasa.hiks.. Aku malas nak cerita panjang tentang benda menarik ni. Korang para wanita yang sudah berkahwin mesti kena tahu. KLIK SINI laju-laju. Alhamdulillah aku salah seorang dari tiga pemenang teka teki yang menerima RM 10. Terima kasih daun keladi ye bee! RM10 pun duit tau. Kebetulan tadi pagi en suami minta aku topupkan secara online. Nampak tak rezeki en suami disini? Kan dah  tak usik duit aku.haha..










12 comments:

fieda said... Best Blogger Tips

mende baru ni kan utk pompuan..mesti mantop ni..

Unknown said... Best Blogger Tips

wahh..haha..bijak2..

Rina Rahamat said... Best Blogger Tips

alat apa ni..x penah tgk ponnn

Cikrosecute said... Best Blogger Tips

SAMALAH GAN CIK BETTY,ALAT APA NIE...BLURR...HIHIHI

MulutPayau said... Best Blogger Tips

opppssss....akak pun tak tahu alat ni...hehehe...

azura said... Best Blogger Tips

tq Puan Muni saya pun tiru jawapan Puan Muni menang RM10...mula nampak gambar ni dekat blog kak ina kl tapi saya jawap punat penekan...tq tq tq

Unknown said... Best Blogger Tips

Ish.... kepala hotak saya ni dah pikir yg bukan2 dah ni... adoilaaa...Betul ke mujarab pakai product ni???

Unknown said... Best Blogger Tips

pas da baca dr blog puan bee..br tau kegunaan nya..kiranya utk yg da kawen je la kan..anak2 dara cm chii..lambat lg la gamknya :p

NzA said... Best Blogger Tips

jap tadi p tgk kt blog Bee....baru tau bnde alah tu...ngee...

puanbee said... Best Blogger Tips

hehe bee saja letak tajuk gambar tu , bee nak tengok sapa yg tahu kebiasaan bee letak tajuk gambar , sapa yg selalu baca mesti tahu cam mana nak tengok kan hehe .. sikit jek lah share2 dengan korang .. ngee

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

wah.. mmg rezeki hubby betoi ni yer..hihii

tahniah

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

kutu mng ye... hihi.. tahniah beb