Pixajoy

Friday, April 27, 2012

Home » Menghadapi Tekanan Mengikut Cara Islam

Menghadapi Tekanan Mengikut Cara Islam












26 comments:

saffiya_aleesya @ echa said... Best Blogger Tips

selain dapat hilangkan tekanan dapat gak tambah pahala kan

Rapunzeel Cikilolo said... Best Blogger Tips

thanks akak kutu. saya tertekan sangat skang ni :(

Fai Shaklee said... Best Blogger Tips

^_^

Nurmujahidah Ismail said... Best Blogger Tips

muja tumpang copy gambar,, dah backlink,, tq for the tip :D

LYAfrina said... Best Blogger Tips

nice sharing....
lps ni.blh djadikn pnduan klo stress2

fieda said... Best Blogger Tips

betul tu..sentiasa kena ingat kat DIA..

Kasih Salina said... Best Blogger Tips

betul tu..cara tu lah yg sebaik-baiknya..

transformed housewife said... Best Blogger Tips

byk cara yg elok dlm Islam utk menangani tekanan. Cuma kita yg selalu terlupa kan.

S..U..D..@..I..S said... Best Blogger Tips

ikut panduan yg betul insyaallah selamat ...tq

azura said... Best Blogger Tips

al-Quran mukjizat paling agung dari Allah swt kepada nabi kita Muhammad saw dan kita pewarisnya...alhamdulillah kita ada pengangan agama

Ini Kisah Tia said... Best Blogger Tips

thanks sharing :)

eita said... Best Blogger Tips

zikir boleh hilang kan banyak masalah.....
hati pun tenang..

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

Thanks for the info sis kutu

jebengotai said... Best Blogger Tips

panduan yg berguna..terima kasih..

Munnafendy said... Best Blogger Tips

sentiasa ingat janji Allah SWT untuk hamba2Nya yg sabar.. =)

thanks kak muni =)

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

semua org tak lepas dari tekanan... selain release tension...dapat pahala berganda kan!

Mama Adam said... Best Blogger Tips

thanx. selalu lupa bila stress

Norsalmi said... Best Blogger Tips

Banyak cara utk kita menghadapi tekanan.. cuma kita je yg tak tau atau sering lupa..

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

berdoalh kita selalu kan.. kne sentiasa ingat kepadaNYA

.:fyzz:. said... Best Blogger Tips

emm bagus info nih..kdg2 kita stress wat badan kita down dn sakit2 kan..
subhanallah..tak dpt byanggkan betapa indahnya syurgaMU...

Masya said... Best Blogger Tips

kenelah amalkan kan.. barulah tak tertekan... klu stress asyik nak marah jer...

anisalya said... Best Blogger Tips

kena selalu berpandukan pada ajaran islam kan...

c'axoera γƒ… said... Best Blogger Tips

love this :)

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

alhamdulillah..:)

banyak cara kan leh hilangkan stress ni..

Che Rosliza Che mat said... Best Blogger Tips

Perkongsian yg baik pk...

izan mama mia said... Best Blogger Tips

tq bg tip