Pixajoy

Tuesday, May 17, 2011

Home » Rekreasi Di Taman Burung

Rekreasi Di Taman Burung



Kalau kat Alor Setar ada Taman Rimba, kat Sungai Petani ada Taman Burung. So petang tadi aku sekeluarga ke Taman Burung. Aiman la sibuk sangat dok mengajak. Hari tu dah pegi dengan abah dia. Bila petang jer, hari-hari dok ajak p sana. Semalam nak pergi hujan pulak..


Tengah jalan-jalan sambil menikmati panorama hijau dan sambil melihat manusia dengan kerenah yang pelbagai, Aiman bersuara, "Emm..bestnya Zoo Negara nie.." Serentak kami gelak. Aiman2..Zoo Negara la pulak...So layan jer la gambar yang sempat aku snap..


Budak mana yang tak suka taman kan?
Acu Ain layan Aiman main. Tengok muka ketakutan Aiman disitu!
leka melihat burung
Aiman jauh jer. Memang dasar penakut!
Si gembala tengah bagi sang kancil makan rumput.
Si chubby yang selalu membut mimik muka..
Gaya garang Aiman kata..
Nak jugak enterframe walaupun hanya nampak muka setengah.haha..


Tak lama kat situ, hujan pulak turun. Balik jer la, Lain kali boleh pergi seratus dua tiga ratus kali lagi. Dekat je pun dengan rumah..









20 comments:

puanbee said... Best Blogger Tips

muka aiman sama sebijik lh dgn kutu haaa

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@puanbee
sama ekk..warna kulit saja berbeza.kehkeh..

puanbee said... Best Blogger Tips

ya itu sudah tentu :)

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

adoi cute nyer aiman. Senyuman anak beranak sama pesen jer. rasa nak cubit jer pipi dia.

kay_are said... Best Blogger Tips

taman burung kat area masjid negeri tu r best.. siap leh tengok burung nak jatuh lagi.. lawak2.. hee

rara pinkmafia said... Best Blogger Tips

heheheheh suke nya aiman.sihat anak akk eh. =)

aah lah,kaler je lain.ikut bapak dye eh.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Best Blogger Tips

geram betoi tgk aiman..gebusss..

mykhalis said... Best Blogger Tips

yerla..dia putih cam ayah dia..hehe

bunga said... Best Blogger Tips

wah..sepanajng bunga hidup ni rasanya xpernah g p zoo..

halila Ibrahim said... Best Blogger Tips

Berpeluh peluh aiman..

Miss Tira said... Best Blogger Tips

Hehehehe, Aiman ni lincah orangnya. Kuat peluh tu.. :)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@puanbee
hihi boy takpe.macho klu kulit kelabu asap.haha..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Fizalinolie
haha tu la kan fiza..saling tak tumpah pulak..;)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@kay_are
mana ekk kr?akk bkn tau sgt masjid negeri pun.huhu..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@rara pinkmafia
kulit mamak tu.hahaha..sihat la kuat mkn..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty
bkn gebus..tp debab.haha..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@mykhalis
haha..putih2...

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@bunga nie taman burung la bunga.aiman yg kecik tu dh byk kli pun p zoo taiping.tp ntah mana dia dpt tau zoo negara ntah!tiba2 jer..hehe..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@halila Ibrahim
budak sihat mmg camtu..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Miss Tira
memang pun.tak reti dok diam seminit..