Pixajoy

Monday, May 30, 2011

Home » Birthday Boy

Birthday Boy



Salam korang..


Semalam seharian tak online. Balik dari kenduri kat Penang, semua kena keracunan. Sakit perut dan berak-berak. Mood pun kelaut sebab cuaca panas plus menghabiskan waktu bersama keluarga di Alor Setar. Mood berborak lagi rancak sampai tak pedulik dah kat blog. Ye la bila dah berkeluarga, sesekali semua nak berkumpul bukan senang. 


Sempat sambut Birthday anak adik ipar aku. Makin kurus aku tengok si Irshad nie. Pejam celik dah setahun dah. Hujung tahun atau tahun depan mertua aku sambut sorang lagi cucu. Makin bertambah la keluarga kami yang kecik nie.


Ini kek Besday boy!

Geram pulak aku dengan perangai si kecik nie, Sekarang susah betul sebab tak nak kat orang, tak boleh berenggang langsung dengan ibu dia. Baru bulan lepas nak kat aku. Nie tak mau dah. Tapi faham bila orang cakap. Cerdik budaknya. Bila sapa-sapa nak ambil, irshad akan angkat kepala macam memalingkan muka pastu cakap huh, macam benci sangat kat kita. Tak bagi kita ambik dia. Keletah dia tu buat aku geram.  
Saya la besday boy. Nama saya Irshad. Bila saya senyum, saya serupa mickey mouse!


Takde mood sangat nak menaip. Petang nie keja pulak..Nanti aku terjah blog korang. Ok tata..







9 comments:

Abdul Farique said... Best Blogger Tips

woow..woow , happy birthday Irshad.. harap dapat hadiah banyak . hee hee :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Best Blogger Tips

budak makin besar mmg makin susut sikit badannya..mungkin sbb makin lasak kan..irshad..macam nama adik ipar sy juga..

daddyzkool said... Best Blogger Tips

selamat hari lahir semoga cepat besar dan besar lagi...hehe

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said... Best Blogger Tips

happy besday irshad... comelnye kek tu.. hehe

Cik Miera said... Best Blogger Tips

happy bday boy... tamo nakal2 k.. hihi cntik kek..

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Selamat hari lahir. semoga murah rezeki dan cepat membesar. Cute nyer senyum dia yer... Hikhik.

bunga said... Best Blogger Tips

nak hadiah gak..ehee..

FaiE said... Best Blogger Tips

wahh . suke mate boy akaq . hu3 , btw , xnak share sikit ke kek tuhh ?

chii said... Best Blogger Tips

alalal..comelnya adik irshad...da besar sure hensem ni kan =)