Pixajoy

Sunday, May 22, 2011

Home » Nasi Lemak Terbaik Di Utara

Nasi Lemak Terbaik Di Utara



Panas matahari sudah memancar. Hasrat hati nak sarapan nasik lemak. Tapi sungguh aku malas, bersenang lenang kuak lentang berenang bagai di atas katil hingga dinihari. Breakfast bertukar jadik lunch!


Nasik lemak terbaik di Utara? kahkah..Tajuk bikin gempak! Rasanya alahai..biasa2 saja. Setaraf la nasik lemak kat gerai yang korang selalu makan tu.hoho. Setelah menambah nasik lemak masakan isteri buat kali kedua, en suami bersuara, " nasik lemak terbaik diutara nie..". Buat bodoh saja! Tak tahu ini satu pujian atau perlian?


Cuma ikan termenung saja stok lauk kat peti ais. Layan!
Ini budak kekenyangan selepas makan nasi lemak.


Macam biawak kekenyangan dah nie. Dok layan Apa Saja FBI, si Eira Syazira nie bercinta dengan mamat penang nie pulak ka? Buat ramai betui!haha..





17 comments:

Abdul Farique said... Best Blogger Tips

teringin nak terjah umah puan kutu nak g makan nasi lemak terbaik utara tu , :p

*ada jugak member utagha kita :p

mommylavender said... Best Blogger Tips

bila dah tambah 2x mesti la pujian tulus dari selera cik muni oiiiii~ mayu2 lak dapat pujian pepagi dari en somi tersinta ..heee

bunga said... Best Blogger Tips

mmg terbaik la sis..

puanbee said... Best Blogger Tips

sama lah bee ni kutu kenyang rasa nak tidur je wakaka..bee masak kari ayam dan sayur campo jadilah ...

Khairil said... Best Blogger Tips

Fuh..terbaik la nasi lemak ni.....pergghh...

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Abdul Farique
nak mai habaq ja..jgn malu jgn segan.huhu..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@mommylavender
en suami tu mmg kuat mkn la mommy..tp klu tak sedap mmg beliau sound tak sedap..huhu..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@bunga
haha tidaklah..terbaik dr en suami ckoplah..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@puanbee
sedap tu kari ayam.kutu jarang msk kari..br bgon jer nie bee..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Khairil
hehe biasa jer la..:)

mykhalis said... Best Blogger Tips

jgnla berprasangka betgitu..memang btul2 sedap tue

wanbu said... Best Blogger Tips

perghhh... nampak menyelerakan tol la slurrpppp....

abis lagu keroncong dah berkumandang perut nie hah...

chii said... Best Blogger Tips

wahh..siap ada ikan goreng tu...
dap2...yummy :D

Miss Tira said... Best Blogger Tips

Wow, bestnya makan nasi lemak. Huhu terbaik. Suami cakap terbaik tu betul laa tu. :)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@wanbu
haha g crik nasik lemak skang!hehe..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@chii
ikan jer ada pun.kami nie jenis mkn lauk byk..takat ikan bilis tak ckop.klu ada ayam lg best tau chii..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Miss Tira
betullah tira ptg td habis licin periuk beliau bls mkn.haha..