Pixajoy

Sunday, July 05, 2015

Home » Tutorial Cara Pakai Shawl

Tutorial Cara Pakai Shawl



Terjumpa tutorial cara nak pakai shawl di facebook. Tempek kat sini senang nak refer nanti. Dah nak dekat raya kan, boleh pilih je mana gaya idaman kalbu. Yang dah kilauan emas pun tak salah cuba. Ada pepatah berkata, pakailah shawl untuk efek lebih muda.hahaha..

























Selamat mencuba!




6 comments:

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Naik bundar mata saya ni, PK. Macam-macam gaya ada. Sampai tak sempat nak pick up mana satu gaya sesuai. Belit punya belit, sampai pening pulak kepala. Hahaha!

SalbiahM said... Best Blogger Tips

ingat PK yang buat tutorial tadi..suka sngt! dah bookmark..raya ni bolehla melaram.haha

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Haha.. banyak tul gayanya ya.. satu masa dulu saya mmg beriya buka utube masa nak pakai shawl masa nk ke sekolah... belit la sana2 ..ada masa walaupun tgk video tapi hasilnya tak jadi mcm yang diatunjukkan.. hihi..

sa'adah by atiehilmi said... Best Blogger Tips

amboi.. banyak nye gaya.. berpinar mata saya nak padankan dengan gaya yang sesuai.. huu~ risau dok lilit lilit terbelit plak nanti.. satu hapa tak jadik.. hahahaa~

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

berbelit belit benau.
mau rania cemuih nunggu umi kelebek shawl hihi

sy suka tgk org pakai je.nmpak cun n kemas.
sy sndiri pakai shawl gini mmg rimas kot.

suka belit yg simple.. sng nk buka

LYAfrina said... Best Blogger Tips

banyakkknya... save jugak!