Pixajoy

Sunday, July 26, 2015

Home » 1 Syawal

1 Syawal



Lepas balik dari solat raya macam biasa mesti la ada sesi bermaaf-maafan dihari raya. Lepas tu anak-anak pakat dapat duit raya la kan. Mak abah pun dapat duit raya juga. Kami ni je masuk angin keluar asap.hehe..

Selesai bersalaman kita abadikan potret famili 1 Syawal 2015. Muka masing-masing macam apa je tak kuasa nak tempek mekap, berlendir oii panas sungguh bandaraya Aloq Setaq ni. Peluh sana sini bak kata adik ipar aku, kalau anak dara pun orang geli, cancel nak masuk minang pasai tengok berlemuih.kahkah..

Gambar pakai HP tak canggih pun, layan!


Tok Dah Wan Mat bak kata Afia

Mata en suami buat hal kena flash dah macam raksasa!

Famili adik en suami yang dok kat Pahang. Baby Mia tidur time ni. Setiap tahun pun suami beliau kerja time raya. Posting anak bini je la balik raya.

Ni famili adik ipar yang dok Lumut.

Pak Mat dan Mak Dah bersama cucu-cucunya

Adik Mia baru bangun tidur terus makan.


Afia punya la susah nak ajak bergambar. Nak wefie pun tak mau masuk frame. Angin tak berapa elok nak posing. Mari sambung lagi gambar famili PK yang sedang beriang ria dihari raya.ngehngeh..

Wajah-wajah kesayangan 

Let's wefie!


Laki bini ni pun nak jugak. Feeling Yuhanis jauh panggang dari api.haha..

  Anak soleh Aiman

Anak solehah Afia

Raya pertama kami habiskan masa beraya rumah jiran-jiran taman pastu petangnya pergi beraya rumah Pak Ngah dan Mak Usu. Tahun ni ramai juga yang datang beraya rumah mak abah. Mak masak nasi nanti update menu hari raya. Tahun ni memang pulun semua aku snap nak masuk blog.hehe..








7 comments:

SalbiahM said... Best Blogger Tips

uit meriah raya PK!yang penting tudung satin ala-ala Yuhanis tu OK.hehe

Sue Bee said... Best Blogger Tips

meriah ramai ahli keluarga tu, PK. Selamat hari raya.

Nooraini Ali said... Best Blogger Tips

Meriahnya beraya. Seronok.

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Amboi2.. gamba PK semua dia sorok badan, kasi kita nampak muka comel dia je.. sukalah atuk nenek Aiman ya..semua anak cucu balik kampung raya hari tu.. sporting pulak tu semua orang bergamba

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

baru nk ckp. AN dh gtau.hihi.
sorok badan ye ibu..
semua ada seronok la tok ngn tokwan..

LYAfrina said... Best Blogger Tips

waaa..turqoiuse gittu...
xpernah lg buat tema ni..mayne next year..insyallah...

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Aha, inilah gambar sekeluarga berbaju raya! Ingatkan gambar raya sekeluarga dalam entri selepas ni. Pelik pulak sebab dengar katanya baju raya banyak tahun ni ~_^