Pixajoy

Sunday, July 26, 2015

Home » 2 Syawal

2 Syawal




Dua Syawal abah mak dah mula berniaga. Sebulan puasa cuti sakan time ni la nak buat duit.kehkeh. Kami merancang balik Penang pada hari raya kedua juga. En suami awal pagi pergi hantar adik beliau ke Jeti Kuala Perlis, depa nak balik raya rumah mertua adik di Langkawi. Cik Pia pun sibuk nak ikut hantar. Dengan tak mandi ni dok wefie dalam kereta kemain happy.huhu..



Pagi tu en suami tolong abah buka kedai pastu balik Kuala Perlis dah penat, tidur kejap jadi lewat kami bertolak balik Penang. Alhamdulillah perjalanan lancar. Sampai petang allergic mata en suami tu makin menjadi, so raya kedua dok rumah je sampai malam tak pergi mana. Nanti sambung kisah raya ketiga dikampungku indah permai.hehe







5 comments:

tiga lalat said... Best Blogger Tips

wehh, tak mandi pagi dah wefie yee, nih wak lalat dh smpi nk hinggap., harhar2

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Untungla buka kedai seawl raya kedua.. kedai makan kan? Mesti ramai yg dtg makan tu sb xbanyak yg buka kedai..

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

awalnya buka kedai, kan.
lagipon dh cuti sebulan, kan..
nk nk kalau pengunjung setia dok menanti.
terubay rindu

LYAfrina said... Best Blogger Tips

awalnya bniaga... ye la..demi mcari rezeki kan

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Awalnya buka kedai. Mesti murah rezeki dah semua orang tak nak buka kedai lepas raya :)