Pixajoy

Monday, February 06, 2012

Home » Video Tahniah Untuk Lisa Dan Yusry

Video Tahniah Untuk Lisa Dan Yusry



Tahniah Buat Yusry dan Lisa! (budget macam depa baca ja blog aku). Aku minat juga Lisa, tapi bukan kerana lakonannya, aku minat juga Yusry, tu pun sebab membesar dengan lagu KRU. Best woo layan lagu KRU masa zaman muda-muda dulu.hehe.. Tiba-tiba terjumpa video nie. Jangan buat satu ye..buat sepuluh! Kalau semudah yang dikata alangkah bagusnya Pak Nil! Aku ni dua pun tak lepas.








14 comments:

hyz said... Best Blogger Tips

alaaaaa puan kutu tu x de usaha. camno nak ada yang ke 4? keh3 ~ pandai cakap!!!!! gurau anak beranak...

Nadya Karim said... Best Blogger Tips

tahniah jugak ^^v

Cikgu Ma said... Best Blogger Tips

oh yusry, sampai hati kau pilih lisa...sekian lama aku tunggu cinta kau..hak3...gilerr kejap...tak nak arr retis kak...segala citer sampai dalam kelambu pun org nak tau...

msredcheesecake said... Best Blogger Tips

sweet la diaorg ni... harap biar kekal...

azura said... Best Blogger Tips

dah dekat 25 feb...selamat pengantin baru...

kpah k-poh said... Best Blogger Tips

ehh.. mana dia sbox kutu nih?...

Mohamad Ridhwan Ruslan said... Best Blogger Tips

yang penting kena buat 10.. usaha tangga kejayaan.hehe :)

diana said... Best Blogger Tips

nanti kalau saya dah bersalin puan kutu buatkan video tahniah untuk saya boleh...ekekek

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

heee..tahniah kepada mereka..

tak lama lagi dah bakal menjadi suami isteri..:)

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

alamakkk tenet tak bagus... terputus2 je.. sampai dekat aizat je..

btw, tahniah utk mereka..

NzA said... Best Blogger Tips

dua2 org glemer..xsabar menanti hari bahagia MRK....

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

minat dua2 gak ..

yes..kita sama2 mmbesar dgn lagu kru lah kutu .. wohoo ! ;)

siap = hapal woo lirik rap lagu awas tuh :p

chii said... Best Blogger Tips

owh..dorang jumpa kt ABP rupanya..nice..

chii pun membesar ngn lagu2 kru..sama la kita kan ..ekeke..

paling suka apa saja :p

Hanie Dew said... Best Blogger Tips

anak diorang mesti lawa. insyallah. tak sabar nak tgk anak diorg. hehehe..anak sendiri pun takdak lagi nih.