Pixajoy

Monday, February 06, 2012

Home » Menjaga Kesihatan Diri

Menjaga Kesihatan Diri





* Mood malas menaip.keke..



                                               


19 comments:

MulutPayau said... Best Blogger Tips

akak paling tak suka berjalan kaki..harap2 lepas ni boleh berubah...

Pen Biru said... Best Blogger Tips

Xpa.Tgok gmbar pn dh paham

Yumida said... Best Blogger Tips

semuanya bende baik belaka kan..tp sukar nk bt..myb ego kot...tp cuba utk memahamin mengamalkan...baik utk kesihatan diri n emosi

hyz said... Best Blogger Tips

pemarah dan iri hati agak sukar ye utk dilakukan. heheheh tapi akan ku cobaaaaaa

Muhammad Saiazuan Norhalik said... Best Blogger Tips

amalkn gaya hidup rasulullah dan insyaAllah bahagia :)

Adzrien Shoppe said... Best Blogger Tips

malas taip pun tapi ada isinya sebagai panduan

nurpiska said... Best Blogger Tips

bab makan tu susah sikitla. hehe

LYAfrina said... Best Blogger Tips

y penting dlm hati tanamkan sikap2 y dibawah tu kan.. baru jiwa sihat

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said... Best Blogger Tips

bagus entry ne.. sbb cara penyampaian secara cartoon mmg digemari

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

insaf..hee

okee nak berubah ke arah kebaikan sekarang..aminnn..:)

fieda said... Best Blogger Tips

JOM SAMA2 KITA AMALKAN..

azura said... Best Blogger Tips

kita kalau boleh nak hidup lama biarlah sentiasa sihat dan diredai Allah swt....

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

semua kat atas tu ok.. cuma satu je yg kurg menjadi sikit... bangun sebelum subuh,... adehhh... bangun sesudah subuh adalah... 6.30..hahahh

NzA said... Best Blogger Tips

InsyaAllah cuba amalkan ttp xsuka bab2 jln tu trutama kena daki tangga beratus2 anak tangga setiap hari...hu.hu.hu....

Terbang Bersamaku said... Best Blogger Tips

jika sentiasa di amalkan mmg baik utk ksihatan kita kn..

anisalya said... Best Blogger Tips

tu la... yang baik tu harus kita ikut kan?!

Masya said... Best Blogger Tips

bile cuti jer.. kepala ni mcm dah set jer tau.. lps solat subuh mesti nak sambg tdo keje huhuhuhu....

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

penah jadi WW blog ku .. hehe ...

ye,kbersihan sbgn drpd iman ...

Hanie Dew said... Best Blogger Tips

err.wordless ke ni.

hihihii. satu je aku tak penah buat. tidak makan berlebihan. hahahhaa