Pixajoy

Thursday, February 02, 2012

Home » Cara Tidur

Cara Tidur



1. TIDUR PARA NABI
Tidur terlentang sambil berfikir tentang kejadian langit dan bumi.

2. TIDUR PARA ULAMA' & AHLI IBADAH
Mengiring ke sebelah kanan untuk memudahkan terjaga untuk solat malam.

3. TIDUR PARA RAJA YANG HALOBA
Mengiring ke sebelah kiri untuk mencernakan makanan yang banyak dimakan.

4. TIDUR SYAITAN
Menelungkup/tiarap seperti tidurnya ahli neraka.


Korang tidur cara mana?








27 comments:

Masya said... Best Blogger Tips

saya suka tidur mengiring kanan kiri hihihihi..

DRceria said... Best Blogger Tips

DRC dok utara kat a.staq... tp ngaji skit ja....

cheqna said... Best Blogger Tips

tidur terlentang..kadang mengiring mengadap kiblat
pastu bilad ah lena dah tak tahu camana cara tidurnya =)

Ila said... Best Blogger Tips

tak tentu hala...gaya bebas..hehehe

Pen Biru said... Best Blogger Tips

mcm2 gaya ada..heheh..tak tau la bila dah terlelap ni, semuanya diluar kawalan minda

Cik FaRiZaM said... Best Blogger Tips

sy amalkan tidu mengiring ke kanan, tp kadang2 jd sakit belah kanan, hehe

bunga said... Best Blogger Tips

suka tido mengiring..kira kanan ke kiri..tapi lebih selesa mengiring ke kanan..

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

biasanya mengiring kanan n kiri juga. terlentang buat masa ni dah mula tak selesa...

-Incek Fik- said... Best Blogger Tips

Macam mana pulak kalau yang jenis tidur sambil berjalan?


ngeeheheee..

azura said... Best Blogger Tips

saya pun tidur meniring kejap kanan kejap kiri...

Rapunzel Cikilolo said... Best Blogger Tips

aku tido semua cara ikot keadaan. haha

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Selalu telentang. Kadang2. Tertiarap. Mcm mana tu

Hanie Dew said... Best Blogger Tips

aku tidur telentang, kiri dan kanan. meniarap sesak napas ko.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Best Blogger Tips

semua kecuali no 4..


tp anak sy suka tidur niarap..nk kena ubah ni

Cik Rose Cute said... Best Blogger Tips

Sama gan Cik betty...semua kecuali no 4...Anak cik rose yg lelaki suka tidur niarap...hehehe...mungkin kecik lagi kot...

chii said... Best Blogger Tips

semua jenis tdo chii pernah cuba...ehehe..

errr..mcm baby ..baik kasi meniarap kan..errr..mcm mana plak tu :D

Reena said... Best Blogger Tips

Eh style tido saya nombor satu lah.... Wahhh!! Tak sangka...

NzA said... Best Blogger Tips

tidur gaya bebas....he.he.he...

Jue said... Best Blogger Tips

aku yg no. 3! hihi

Cikgu Ma said... Best Blogger Tips

dulu tdo mengiring..pastu sekarang dah tak boleh..sakit badan...so tdo melentang jerr,,,

♥ p a a n i ♥ said... Best Blogger Tips

nice info! :)

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

sy tidur telentang tp bila nyusu alisha.. mengiring hihi

✿Ummi Myra✿ said... Best Blogger Tips

saya mengiring sebelah kanan menyusu anak hihi

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

suke mengiring ... kanan .. xmo sakit jntung :p

titan said... Best Blogger Tips

rasanya semua gaya dah pernah rasa..

padin said... Best Blogger Tips

Mula2 terlentang, tapi bila bangun dah jadi macam2 posisi dah, tapi tulah.. memang jauh bezanya kalau nak di bandingkan apa yg tengah di fikir sebelum tidur..

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

mula2 mengiring knn2 lepas tu dah tak sedar dah..ahaha