Pixajoy

Wednesday, January 30, 2013

Home » Bubur Labu

Bubur Labu



Malam tadi aku buat habis seperiuk. Petang ni buat lagi sebab en suami request katanya tak puas makan.hehe..Semua jenis bubur adalah kesukaan en suami. Aiman pun dah pandai makan dah bubur macam ni sekarang. Kata Aiman labu ni rasa dia macam kentang. 

Aku suka bubur pulut hitam. Bubur ni bukanlah peberet aku, tapi bila sesekali pekena nikmat juga.



9 comments:

Nor Salmi said... Best Blogger Tips

Alahai PK, menggoda sungguh entri ni hari ni. Akak paling suka bubur labu terutama air tangan mak..

Nastyna said... Best Blogger Tips

resepi please:D sedap nyer makan bubur time sejuk2.

Rapunzeel Cikilolo said... Best Blogger Tips

nampak sedap...

pengat labu :)

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said... Best Blogger Tips

sedapnya kak... saya pun suka.. kuh koci labu pun sedap jugak

Munnafendy said... Best Blogger Tips

sedapnya bubur labuu....sy suka apa pun yg buh labu. kek labu, masak lemak labu, bubur labu...oh sedapnyeee

Tihara said... Best Blogger Tips

pengat labu, pisang, semua peberet ku tp dah lamaaa tak makan..nak buat lah nanti, insha Allah :)

izan mama mia said... Best Blogger Tips

ish..terliur lak rasanya

Mama Adam said... Best Blogger Tips

aduhhhhh.... sedap oooo

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

sy sk labu... tp xleh mkn lagi... msh pntang gak lg... hihii