Pixajoy

Tuesday, January 22, 2013

Home » Bila Waktu Senggang

Bila Waktu Senggang





Sejarah Hidup Nabi Adam hingga Nabi Muhammad. Bercerita secara ringkas tentang kisah nabi-nabi yang terkandung dalam ayat Al-Quran. En suami yang beli. Aku tumpang baca bila ada waktu senggang. 



* Hari ni Mak, abah, adik ipar dan si kecik Afi nak datang rumah. Entah apa nak jamu depa. Makan kat kedai sajalah kot.hiks..





14 comments:

Masya said... Best Blogger Tips

insyallah kamis ni maulidurasulkan... baca buku kisah² nabi² ni refreshh minda zaman sekolah rendah agama dulu ...

suri solehah said... Best Blogger Tips

buku yang berfaedah,,saya ni duk layan novel hehe..sampai suami perli

suri solehah said... Best Blogger Tips

buku yang berfaedah,,saya ni duk layan novel hehe..sampai suami perli

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Isi waktu senggang baca buku begitu sangat baik apa lagi ada baby dalam rahim kan...

Makan luar memang senang ikut style kakak:)

Munnafendy said... Best Blogger Tips

bila dh duduk sndri ni, sy pun jd pening kalo org dtg umah..nk jamu apa? so dlm peti dh standby karipap frozen n samosa kalo emegency.kalo plan bleh la ready masak kan.@ beli je kat luar..hehe

diana said... Best Blogger Tips

masak la ...
puding..:)

Rapunzeel Cikilolo said... Best Blogger Tips

best ke buku tu akak kutu?

Hanim Irsyad said... Best Blogger Tips

sejarah nabi best woo. ade gak koleksi buku camney kat umah. balek cuti bosan-2 bace buku ney. siap bawak sikit koleksi g asrama:)

NzA said... Best Blogger Tips

waktu senggang yg bermakna....

Mama Adam said... Best Blogger Tips

X larat eh? Hihihi....

fatin amalina husna said... Best Blogger Tips

dah lama x baca kisah-kisah nabi..hampir lupa dah..

izan mama mia said... Best Blogger Tips

eloklah membaca...

Che Rosliza Che Mat said... Best Blogger Tips

Mengandung mesti tak larat nak jamu dorang hihihi..

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

saya suka baca kisah nabi2