Pixajoy

Saturday, June 25, 2011

Home » Dinner With Beff Burger

Dinner With Beff Burger

"Aiman lapar..Aiman lapar.." Dialog yang hari-hari pasti dengar. Tak sempat tutup telinga!

Erkkk...sendawa kekenyangan!

Alhamdulillah..

Bolehlah..Tapi sangat pedas! selambak depa boh sos cili dan sos lada hitam


Baru sudah melantak beef burger. Walaupun rasanya tak la sehebat Prosperity Burger mekdi tu, nasib dapat makan. Hajat dihati nak beli mee segera dekat kedai runcit depan rumah. Kereta en suami naik, kunci moto pun dibawanya. 

Lalu mati kutu..


"Takpe jalan kaki jer", si chubby bersuara. Senyum kambing!


Dalam dok jalan kaki dengan Aiman, nampaklah stall bege. Aiman pun jerit, "Nak Burger!!" Keputusan ditukar. Makanya tiada istilah diet. Melintas jalan lalu tak sampai dua minit sampai ke stall bege. 

Aiman pantas mengorder, "Nak bege daging!". Ahh macam la pandai sangat. Siap order bagai. Ingat tadi nak benjo. (dalam hati)

Adik penjual burger senyum. 

Mata aku meliar tengok harga burger kemudian baru bersuara, " Burger daging dua. Satu tak mau sayuq, tak mau sos". Men check. Ada RM 4.90. Membayar harga burger RM 4.00. Baki tinggal RM 0.90 kan?

Ini contoh anak soleh..Baca doa sebelum makan!
Ini contoh anak obes! gelojoh ketika makan.haha..



* Apa motif ajak korang main kira2? 
Sebab : Tak suka bawak duit banyak kalau pergi kemana saja .
Moral : Supaya tak terbeli benda yang tak sepatutnya. Almaklum aku nie rambang mata. Ada duit ada je benda yang nak dibeli.haha..





12 comments:

hyz said... Best Blogger Tips

anak Obes tape, janji doa mkn x tinggal.. hehehe

Abdul Farique said... Best Blogger Tips

semangat betul anak puan kutu .. hehe . adik farique kurus je , tp makan mengalahkan org dewasa.. hahaha :D

NzA said... Best Blogger Tips

suka tgk aiman makan...berselera sungguh......

Mrs.Yie said... Best Blogger Tips

hehe..kelakar je aiman ni..jaga2 sikit nanti obesiti sampai besar.. :)

Anah said... Best Blogger Tips

aiman seksi tak pakai baju

Farah Shamsudin said... Best Blogger Tips

aduyaii.. sedapnya burger.. tetiba rasa macam nak burger..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@hyz
huhu..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Abdul Farique
biasalah tu,nk kata aiman nie mkn byk sgt tak jugak..dh mmg badan nak naik..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@NzA
klu dah betul2 lapar..mmg betul berseleralah kak..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Mrs.Yie
biarlah dia nk mkn,ulu time kecik asyik muntah kita riso,dh mkn riso jugak..tp pantau jugak la..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Anah
aiman always sexy!haha..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Farah Shamsudin
pegi belilah farah..:)