Pixajoy

Tuesday, April 26, 2016

Home » Petua Menaikkan Uri

Petua Menaikkan Uri



Tak salah kan cuba ikhtiar. Bab doa, sujud dan bercakap dengan baby dah cuba buat, nak cuba senaman tu pulak. Ni antara petua menaikkan uri : 


Ni kes malas menaip ye.hehe





12 comments:

Acik Erna said... Best Blogger Tips

mudah2an berjaya dengan semua usaha yang dah dibuat kan pk

♥ aiNa yaZiD ♥ said... Best Blogger Tips

Nice share PK. insyaallah Allah akan bantu. Semoga di permudahkan urusan kak... =)

♥♥azatiesayang ♥♥ said... Best Blogger Tips

Salam Puan Kutu...ni ngah merajinkn jari jemari tu mai umah puan kutu..hihihi
Bagus pengkongsiaan kali ini..sesuai utk para bakal ibu2 yer..
Kak atie dh 'resign'..:)

Kakzakie Purvit said... Best Blogger Tips

Senam naik kaki ni dulu doktor memang ada ajar kakak tau Murni
Bidan kakak dulu pun ajar buat yg sama walaupun kakak tak ada masalah uri ke bawah tapi utk lebih baik tak salah buat... senang aje pun cuma bila dah akhir-akhir tu ada mengahlah sikit:)

Kesuma Angsana said... Best Blogger Tips

Assalam, maaf lama x singgah cni. petua yg baik ni, lagi satu sambil naikkan uri tu selawat byk2 kan

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Cubalah PK mana tau berkesan kan....
Fahammmmm....mak buyung katanya.....

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

in shaa Allah pk.
usaha dan terus berusaha..

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Kena cuba selagi terdaya PK. Semoga segalanya lancarlah ya bila tiba masanya nanti. Kita baca jugalah sampai habis petua ni sambil senyum-senyum sebab tak tahu bila nak praktikkan ^_^

NzA said... Best Blogger Tips

InsyaAllah moga dipermudahkan PK. bykkn berdoa dgn istiqamah

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Banyak juga caranya ya.. insyaAllag moga PK berjaya ya.. tak lama dah ye.. pasti tak sabar nak jumpa baby baru tu.. barang baby dh mula beli ke?

adianiez AIDA said... Best Blogger Tips

tips yg bagus ni PKutu.
aida da selamat melahirkan.
da tutup pengeluaran :)
kekadang masalah uri ni boleh bawa maut.
tu yg kalau sesape ada masalah ni, kena la kopipes tips ni.
boleh selamat kan nyawa...

LYAfrina said... Best Blogger Tips

moga dipermudahkan semuanya..