Pixajoy

Sunday, April 10, 2016

Home » Kek Coklat Kek Batik

Kek Coklat Kek Batik



Sekali harung buat dua kek, senang kuali kotor sekali je. Buat untuk makan sendiri, so aku bikin setengah adunan saja. Kalau banyak kompem tak habis membazir. Aku kalau kek coklat lebih suka kukus, tapi kali ni nak cepat tu yang baking pakai oven. Siap pulun deco strawberi keliling lagi ok.haha..


Kek Batik laku dulu. Mungkin sebab dah lama sangat tak buat. Anak beranak memang suka. Tak sempat nak snap kejadian kek, yang ada ni gambar tapau bawak ke opis duty malam. Kek batik ni kalau buat pakai milo pun sedap kan.


Lepas ni mungkin cuti lama la kot dari buat sebarang kek.






9 comments:

babYpose said... Best Blogger Tips

Sedap kek batik ni asyik nak ngap ja, makan satu pasti nak ambik lagi.., jadi cantik dengan hiasan strawbery :)

eita said... Best Blogger Tips

waaaa..sedap nyer

nOe suhaimi said... Best Blogger Tips

lama x singgah sini..kek batik tu faveret noe .. rajin PK

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

waa..dua dua my pebret..sebabnya dua dua benda ni la paling awal belajar buat dulu..

eima said... Best Blogger Tips

rajin .... ko mmg dlm sarat pun asek baked je .. bestnye

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Eh, bila pulak datang kerajinannya ni? Ingatkan dah tak kuasa nak baking membaking waktu macam ni!

Lagi thrill bila dalam pantang nanti dia keluarkan entri masak-masak bukan untuk orang dalam pantang. Memang salutelah terus tau!

LYAfrina said... Best Blogger Tips

yummm..sedapnya

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said... Best Blogger Tips

rajin nya mak yonggg ni...sempat lagi tu baked kek...

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Mak Buyong ni mmg rajin sungguhlah hai,....
2 kek sekali buat.... Buat ada yg tukang makan mmg berbaloi PK....masalahnya kat rumah ni kalau mak buat. bulan depan baru habis hihi....