Pixajoy

Saturday, April 09, 2016

Home » Makanan Ketika Berpantang Bersalin

Makanan Ketika Berpantang Bersalin



Tempek kat sini senang nak refer. Kredit gambar nuhababy.com












7 comments:

Norhayati Mohd Isa said... Best Blogger Tips

Elok kumpul sikit2 mknn dlm pantang tu PK..
Tak lama lagi nak bersalin kan ;)

babYpose said... Best Blogger Tips

Buah oren tu saya amalkan, ikan haruan pun makan dimasak oleh kawan kakak, Alhamdulillah kawan kakak pula yang tolong terkenang masa lalu pula PK :) tak sangka orang jauh pula yg tolong kan.. sori panjang pula komen disini :)

Nooraini Ali. said... Best Blogger Tips

info berguna, bagus amalkan buah dan sayur masa pantang.air juga kena banyak minum, baru susu meriah nanti, amalan berpantang untuk kebaikkan ibu dan anak . :) ~http://umminoorainiali.blogspot.my

Siqah Hussin said... Best Blogger Tips

Kadang2 blog memang jadi tempat tempek info untuk diri sendiri juga. Hihi. Bagus entri ni kak. Boleh dijadikan info untuk orang lain :)

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Motif saya kena baca entri ni? Hahaha...

Takpalah, baca aje. Nak mengamalkannya tidaklah lagi. Selamat menempuh tempoh berpantang, PK.

Eh, silap ucapan! Bersalin pun tak lagikan, kan, kan!

LYAfrina said... Best Blogger Tips

lps ni mudah nk rujuk

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Nasiblah tak mengandung....kalau tak, mau print bagi Pak Jilapah tengok hihi.