Pixajoy

Monday, February 17, 2014

Home » Video Afia Duduk

Video Afia Duduk





Sekarang Afia dah expert duduk. Sila abaikan suara lunak si ibu. Afia pun malas nak layan.haha





10 comments:

lizz said... Best Blogger Tips

Ololo comeynyet dier...semangat tepuk tangan yer ibu nyanyi lemak merdu..yer afia....

Nastyna said... Best Blogger Tips

amboi Cik Pia... dengan turban dia tu hehehe tepuk2 peha, bukan tepuk tangan.

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Mesti comel tu ya video Afia ni. Saya bw dgn hp je, tak boleh nak tgk video buat masa ni. Nanti nak tgk dgn laptop pula

Shark Kay said... Best Blogger Tips

hehe.
x bersuara afia nie..
tgn jer aktif.

sal ya said... Best Blogger Tips

budak2 sekarang ni cpt benar besar.

Sya Nadia said... Best Blogger Tips

seronoknya tengok afia pandai tepuk tgn.. :) kalau Aniq dia xmo buat..yg dia tau nak melasak aje..pnjat sana sini...

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

afia comel je.... tapi suara ibu kutu lagi comel... afia pun tak dapat nak tumpukan perhatian nak tepuk tangan sebab kelunakan suara ibu hehehehehe

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Alahai comelnya! Yang tak comel suara latar aje :) (habislah besan bergaduh lepas nih)

Dah pandai pok amai-amai yek!

Nora Karim said... Best Blogger Tips

alololo... comeinya..

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

comel je afia ni.. geram je tengok