Pixajoy

Tuesday, February 18, 2014

Home » Perkembangan Si Bambam

Perkembangan Si Bambam



Pada usia 9 bulan Afia baru kuat berdiri. Afia dah boleh dilepaskan berdiri sendiri lama sikit dari sebelum ni. Kalau dilepaskan sambil berpaut pada sesuatu, dia dah boleh beraksi cukup hebat dengan gaya lepas tangan sebelah. Pun begitu ibu masih lagi risau dan sentiasa berjaga-jaga bila lepaskan dia sendiri. Amatur katakan. Ada video santai petang yang sempat ibu rakam. Nanti ada masa ibu upload.


Harus abadikan dekat sini saat pertama kali ibu lepaskan Afia berdiri sendiri berpaut pada loker. Macam biasa opis ibu dah jadi rumah kedua. Laju-laju snap takut terguling si bambam. Sory ye aksi tayang bontot ibu bagi. Jangan cancel jadi menantu pilihan ye MD.muahaha.






20 comments:

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

hehehehe.... 9 bulan hebat juga bambam ni... abang Qayyum dulu 1 tahun 8 bulan kakak sumaiyyah 1 tahun 6 bulan

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Wah.. makin pandai Afia. Dah 9 bulan ya.. makin comel la bakal menantu MD ni..

Masya said... Best Blogger Tips

bontot afia xpe comel hihihihi

Shark Kay said... Best Blogger Tips

hehhe..
letih ler ibu pasni kalau bambam dapt kaki..

cm comel jer suar bambam tu kak.
apa dia yg putih kt blakang tu?

makchaq said... Best Blogger Tips

Cepat.. tak lama lagi tentu boleh jalan...
Anak2 makchaq masa kecik lambat pekembangan motor. orang lain dah berlari depa jalan dak lagi.... semua setahun lebih baru jalan...

izan mama mia said... Best Blogger Tips

lawa pula seluar fesen afia pakai ni... hihihi...

Sura Mohd said... Best Blogger Tips

dah tak lama dah nak jalan...
aksi tayang bontot tu comey jer PK..cantik seluarnya..:)

lieyalatif said... Best Blogger Tips

lieya berani jamin ni cik puan kutu...afia mesti belum cukup setahun dah leh jalan nieh....tgk le kemain steady die berdiri hah...nampak kaki dah kuat tu....mmg cepat afia ni berjalan nieh....hope mcm tu la kan ...sonok anak dah dah dpt kaki ni...semput2 le kite mengejarnye heheeheheh

sal ya said... Best Blogger Tips

dah besar. comel seluar.

lizz said... Best Blogger Tips

Cepat perkembangan afia ni..goodgirl...kemain comey sluar dier...

Kesuma Angsana said... Best Blogger Tips

hehehe tgh lasak lah ni !

aizamia3 said... Best Blogger Tips

bila dia dah besar pasti kita rindukan suasana masa dia masih kecil.. ;)

umi alya said... Best Blogger Tips

huihhhhhhhh udah ada org booking afia jadi menantu, nmpak gayanya melepas le akak, hu3..

Sya Nadia said... Best Blogger Tips

amboii..cntiknya seluar..haaahh...dah tak lama la tu kak muni..

TelingaBulat said... Best Blogger Tips

mesti afia skg eksen je xmo owg pegang nk dapat kaki da kn heh

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Amboi, cantiknya seluar! Beli kat mana tak pernah jumpa pun nih! Orang kalau rindu mestilah nak tengok muka PK, yang dibagi backside pulak apahal ni. Nasib baik ada cover ropol-ropol kat belakang seluar, takdalah seksi sangat :)

Yeah, yeah! Afia dah nak pandai jalan. Nanti Mommy setkan time dating kat KFC ya sayang!

Nora Karim said... Best Blogger Tips

wah... cpeat juga bambam ni nak berdiri dah eh... cepatnya...

anamizu said... Best Blogger Tips

hamboihh suaq afia ropol2 ! kikiki

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

sekejap je dah 9 bulan ye afia ni

- AZIE - said... Best Blogger Tips

seluar dia...berkenanla