Pixajoy

Sunday, December 16, 2012

Home » SOS Topup Waktu Kecemasan

SOS Topup Waktu Kecemasan



Alkisah semalam

Hujan renyai membasahi

Dalam keadaan kelam kabut, alarm kunci kereta buat hal

Diketuk-ketuk masih tak berfungsi

Hati mula panas 

Sudah lewat ke tempat kerja

Tiba-tiba

Cuba mendail si cinta hati

Kedengaran suara kakak operator berlagu

Kredit Tamat Tempoh




Luckily ada SOS Topup

*100#  

Terima Kasih Hotlink!

Terima Kasih Cinta Hati

# I LOVE U!


* Tahu drive je, nak matikan alarm pun tak tau.hiks..





13 comments:

fatin amalina husna said... Best Blogger Tips

uish..mesti ketaq abeh waktu alarm tgh bunyi tu kan..=D

hehe..itu baru sruh ttup alarm..belom tgk masalah keta lg..=P

Nor Salmi said... Best Blogger Tips

Akakpun tahu drive je.. Yang lain jangan tanya..

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said... Best Blogger Tips

sos memg penyelamat tapi bila abis crdt, lupe plak nak topup balik

zie marziah said... Best Blogger Tips

amboiii macam iklan hotlink je:)

tak suka sos topup sbb nnti depa charge 50sen..kedekut tak? hehehehe

LYAfrina said... Best Blogger Tips

hihi..lya mmg slalu guna sos topup ni...

❤Kamsiah❤ said... Best Blogger Tips

salam perkenalan tuan rumah...:)

izan mama mia said... Best Blogger Tips

hahah,,..saya pun sll guna khidmat *100# tuu.

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Mesti cinta hati ketawakan sebab tak tahu nak matikan alarm.

fieda said... Best Blogger Tips

oo..kita guna celcom so tak pernah guna la..heheh

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Owh... Baru tau ada sos topup. Xtau pun selama ni. Hihihi...

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Eh! Ada sos topup eh! Mcm menarik. Haha... Fiza pengguna celcom tu yg tak tau sangat :)

sal ya said... Best Blogger Tips

nasib baik ada SOS kan.

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

hihii nasib ada sos topup..