Pixajoy

Thursday, December 06, 2012

Home » Pengantin Dua Pasang

Pengantin Dua Pasang





Selamat pengantin baru buat Nisah & Wan juga Khalis & Wani. Bahagia hendaknya hingga ke syurga.

Nisah dan Khalis ni sebenarnya adik beradik. Keduanya adalah jiran sekampung aku di Nibong Tebal. Nisah dan Khalis aku kenal sejak berhingus lagi. Kakak diaorang sebaya aku dan merupakan sahabat baik, kawan bertekak dan rakan sepermainan di kampung. Ummi dengan ayah diaorang juga adalah tok guru yang mengajar aku mengaji quran sejak kecik.

Tempohari pergi kenduri tak sempat pun nak jumpa pengantin sebab kami kelam kabut balik en suami nak kerja. Selamat melayari bahtera rumahtangga dan semoga dikurniakan zuriat yang soleh solehah. Ameen..


* Eh pic cilok fb aci kan?



19 comments:

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Selamat pengantin baru buat mereka gak. Semoga bahagia hingga ke akhir hayat :)

Munnafendy said... Best Blogger Tips

selamat pengantin baru...berseri2 dua2 pasang pengantin :)

Zura Zue said... Best Blogger Tips

tahniah semoga berbahagia hendaknye..

syiela said... Best Blogger Tips

tahniah buat pasangan pengantin

azura said... Best Blogger Tips

comel juga

azura said... Best Blogger Tips

comel juga

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Aci2 bukak pintu. Tahniah!!!! Syoknya gambar tepi pantai

MulutPayau said... Best Blogger Tips

selamat pengantin baru utk mereka..semoga berbahagia hnga ke akhirnya...

Nor Salmi said... Best Blogger Tips

Tahniah buat mereka. Moga bahagia selamanya..

fatin amalina husna said... Best Blogger Tips

tahniah buat kedua-dua mempelai..=)

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

selamat pengantin baru:D
ta sabaq nk blk mkn nsi kenduri minggu depan ;D

Rapunzeel Cikilolo said... Best Blogger Tips

aci kat estate :)

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said... Best Blogger Tips

selamat pengantin baru.. semoga bahagia ke jannah

Cikgu Ma said... Best Blogger Tips

cantik jugak baju pengantin kelabu+pink tu

zie marziah said... Best Blogger Tips

Cantik la pink match dgn grey

izan mama mia said... Best Blogger Tips

selamat pengantin baru...wah sepadan mereka tuu..

sal ya said... Best Blogger Tips

semoga berbahagia sampai ke syurga.

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

selamat pengantin baru untuk mereka.. :-)

fieda said... Best Blogger Tips

ala comelnyer mereka..