Pixajoy

Friday, April 10, 2015

Home » Cik Pia Demam

Cik Pia Demam




Afia memang suka makan mee. Gambar dinner malam tadi ikut ibu kerja. Semalam elok ja tengok. Berselera dia makan mee. Abang Aiman harini ada Kem Bestari Solat, so malam tadi tidur awal. Dah takda geng main cik pia pun menyusul tidur kemudiannya. Pastu tengah tidur tiba-tiba badan panas. Dua kali jaga nangis complete muntah. Dah lama kot Afia tak demam. Oklah tak boleh lama nak mengomel. Orang demam perlukan perhatian. Afia kalau sakit kira nak mengempeng ja la takmau lepas. Apa saja untukmu anak asal dapat menenangkanmu. Get well soon dear bambam!






11 comments:

mak jemah jual vitamin said... Best Blogger Tips

anak mj pun suka mee jugak, nasi tak berapa nk gemar, tp geng-geng mee mmg dia suka

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Kalau dah tahu apa yg dia suka makan senang. Ini kalau dah demam makan mesti kurang selera. Kena buatlah mee sup ke apa buat Fia.

Cepat sembuh ye sayang. Demam nak besarlah tu..

Bunda a.k.a KN said... Best Blogger Tips

Amboi ..memang nampak berselera betul dia makan tu...dah pandai makan sendiri yea...bagus lah tu...sesekali ajak berdikari...

cute dia makan..

Sya Nadia said... Best Blogger Tips

Alahai...demam pulak..semoga cepat sembuh ye syg...

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Siannya....nak pandai apa pulaklah tu agaknya lepas ni. Budak biasalah PK....demam mmg geng dia.
Anak sulung okje dulu ganti bulan jer demam...huhu

Sura Mohd said... Best Blogger Tips

pandai makan sendiri...bagus..
ala demam pulak..demam nak besor tu..
get well soon Afia..:)

umi alya said... Best Blogger Tips

erkkkkk tiba2 akak terfikir, naper cik fia demam, nak beradik kot?

wa said... Best Blogger Tips

Ala sian.dia......moga cepat sembuh....

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Demam nak tambah akal ni ya.. bagusla tak lama demamnya..risau kita kalau anak2 xsihat ni..Ini geng Nazif.. demam pun makan tetap selera..

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Ingatkan dalam pada demam masih berselera nak makan mi. Baru nak tanya betul ke Cik Pia ni demam, ke elak tolong sepah rumah? Hahaha!

Moga Cik Pia dah okey sekarang ni ya. Takda cerita bab dua ni maknanya dah okeylahkan!

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

alahai sian kan nengok anak kalau x sihat.
skrg bru rasa n tahu sendiri..
setskat 8 bulan ni rania dah 2x selsema..

semiga afia cepat sembuh ye aamiin

ps: tenkiu pk