Pixajoy

Wednesday, September 26, 2012

Home » Anmum Materna Jadi Pilihan

Anmum Materna Jadi Pilihan


Mengandungi Probio DR10 untuk menyokong penyerapan Nutrien yang optimum.

Petang semalam pergi Tesco beli barang, terus cari susu untuk ibu mengandung.hehe..Akhirnya aku pilih Anmum Materna.  Selera aku tak berapa kena sangat dengan coklat, jadi aku beli yang perisa asli. Aku tak berapa tahu tentang susu lain, so malas nak pening-pening, aku ambik keputusan untuk teruskan dengan anmum seperti kehamilan dulu. Lagipun ramai antara korang yang memberikan komen positif tentang anmum kan.

Sekarang tekak tengah layan fresh milk dengan soya segar, jadi anmum aku belum terusik. Melalui pembacaan, aku dapat info yang anmum materna bagus untuk ibu yang menghidap kencing manis. Kandungan gula yang sedikit mampu memberikan tenaga, sumber protein dan khasiat kalsium yang diperlukan badan ketika mengandung. Sesuai sangatlah untuk aku yang ada sejarah keturunan. Bulan depan nak minum air gula harapnya tak ada apa-apa.

Pesanan buat Puan Kutu, selamat berjinak-jinak menelan susu!hiks..




27 comments:

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

sedap susu anmum.. penah minum berat badan naik..sebab berselera makan..hehe

take care kak;)

Cikrosecute said... Best Blogger Tips

Susu nie memang bagus...Cr mengandung duulu minum susu nie jugak perisa asli...sedap..

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

ooo sbb muni ada sejarah, tu yg kene telan air gula ek... nanti g checkup dkt klinik ibu n ank sg petani tu ke or dkt ma yer?

org kata air gula ni semua yg mengandung kene minum tp klinik yg sy g checkup ni x semua..

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

muni ngandung ke? tahniah!!! sgt hepi untukmu :)

ZieMarziah said... Best Blogger Tips

penah rasa susu anmum ni tp x sedap la huhu x kena ngan selera org x pgnant kot hahaha gatai p minum sapa suh kan

Arra Ahmad said... Best Blogger Tips

bestnya dah pregnant..sy ni 7 tahun menunggu..belum ada rezeki.:)

fizalinolie said... Best Blogger Tips

Hehe... Pilihan yang terbaik. Samalah kita Muni. Fiza pun tak berapa suka dgn perisa coklat. Lebih suka yang biasa :)

Unknown said... Best Blogger Tips

yacksss~ husna x suka susu..

selamat berjinak-jinak dgn susu kak murni..=)

transformed housewife said... Best Blogger Tips

dah beli kena selalu minumla.

eita said... Best Blogger Tips

xleh langsung nak minum susu...
geli tekak

sal ya said... Best Blogger Tips

suka coklat drpd asli. selamat menjalani rutin sgb pregnant mommy ye.

dwatyKNY said... Best Blogger Tips

selamat minum susu...

Unknown said... Best Blogger Tips

saya minum masa blan2 pertama sahaja..pastu,..dah tak lalu,...hiihhi..saya suka milo jer...apapun moga kandungan sihat yer

syiela said... Best Blogger Tips

sedap.. saya dulu curi2 makan saja.. tak bancuh pun :)

take care ye

Salmi said... Best Blogger Tips

Suka atau tidak, kenalah berkorban utk baby dlm kandungan.. betul tak?
Jadi, selamat minum susu..

Cikgu Ma said... Best Blogger Tips

kalo saya minum anmum materna ni, adakah saya akan mengandung? haha

ida =) said... Best Blogger Tips

hahaha... gelak jap baca komen @Cikgu Ma.

tak pe rasanya. Asal susu. zaman dah moden, so, susu2 semua dah dipelbagaikan dengan macam2 khasiat tambahan :)

NzA said... Best Blogger Tips

akak suka perisa vanila....sedap. Masa pregnan akak pn amalkn minum anmum....

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

selamat minum susu dengan jayanya tau muni. k.izan pun masa peknen cuma boleh telan yg susu coklat aje.

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

singgah intai kot2 ada entry baru ;-)

MulutPayau said... Best Blogger Tips

selamat minum susu ya dik...elok sangat utk ibu mngndung...tapi akak dulu tak minum susu...tak boleh telan...

syiela said... Best Blogger Tips

singgah lagi..

Fatimah Al-Attas said... Best Blogger Tips

Saya pun minum susu ni masa pregnant dulu! Masa morning sickness ade minum yang ori pastu lepas tu tak lalu pulak try yang choc. Best!

♥♥azatiesayang ♥♥ said... Best Blogger Tips

salam puan kutu...xper la klu tak suka tp fikir ttg bayi yg dikandung.Utk kesihatan baby jgk kan...

Ym.Bundle said... Best Blogger Tips

berapa duit ni kutu?aku pon kene beli untuk bini aku dah ni..haha

Masya said... Best Blogger Tips

kalau dah serasi dan dah pernah minum baik teruskan sebab dah tau kelebihannyakan.. nnt cuba yg lain pyh kalau x serai :)

jage diri, jage kesihatan..

Unknown said... Best Blogger Tips

saya dl minum susu ni juga tp kakak ipar saya, nurse kat klinik ibu mengandung cakap xleh minum sll susu jenama ni,..nnt baby besar...