Pixajoy

Monday, November 26, 2012

Home » Sirap Kurang Ais, Satu!

Sirap Kurang Ais, Satu!



Dekat kedai makan, si chubby akan order : Air sirap..ais sikit je..

Sekarang dah pandai cakap utara, kalau dulu, Air sirap..air batu kurang..

Dekat kedai Tok Wan siap dengan lagak gaya tangan dia order : Air sirap satu!

Bila tanya kenapa Aiman suka air sirap? Sebab air sirap faveret Aiman..

Air milo tak sedap? Air milo tak sedap..Air sirap jugak sedap!





Antara banyak-banyak air, air sirap jugak jadi kegemaran si chubby. Pandai dia jimatkan duit ibu abah.haha




26 comments:

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Sedap apa air sirup. Hehe. Fiza pun kekadang suka gak minum air sirap. Tapi... Ni lama dah tak minum air sirap. Hehe.

QA's ~ mamapapa said... Best Blogger Tips

air sirap mmg seeedaaappp....sejuk je tekak..terus hilang dahaga :)

NzA said... Best Blogger Tips

wah jimat ibu kalau camni...hehehe....

Pen Biru said... Best Blogger Tips

inilah minuman feveret sy ms kecik2 dulu..org tua2 x sebut sirap..tapi ais manis

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

aiman sebijik macam MIL saya, kalau anak2 bwk mkn dekat luar, mesti order air sirap...

Rapunzeel Cikilolo said... Best Blogger Tips

Sedap la sirap. Air kenduri...

syiela said... Best Blogger Tips

Anak2 akak kalau kat luar tetap milo ais satu huhuhu

Hazmin Hamudin said... Best Blogger Tips

Hehe.. Penggemar air sirap.. Sirap limau tak order ke kak?

fatin amalina husna said... Best Blogger Tips

husna dulu waktu kecik suka jugak air sirap..tp bila dah besar taw semua jenis air..mula lar nak mengada..=P

klau mkn kat kedai mmg x suka milo..

Hanif Idrus said... Best Blogger Tips

hahahahhaha...yang penting jimat!!

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Hihihi... Adam pulak order teh o. Mak ayah minum sedap2, dia teh o je....

Marya Yusof said... Best Blogger Tips

As salam Murni,

Alahai air sirap..merah menyala! Lama tak minum ni! Murni, awak sihat ke?

Cikgu Ma said... Best Blogger Tips

sama macam saya..kalo habis2 xdak idea nak minum apa, bantai sirap jerr...

LYAfrina said... Best Blogger Tips

klo lya lak..air sirap rumah org kawen..mmg wajib minum..sbb rasanya lbh sedap... maybe aura kot

MulutPayau said... Best Blogger Tips

amboiii..pndai betul Aiman jimatkan duit ibu ya...
Anak2 akak suka teh o ais..hehehe jimat jugakkan...

Masya said... Best Blogger Tips

samelah amir pun suke air sirap kalau order kat kedai.. kalau ade sirap laici tu dah kira speciallah tu...

محمد رازيق said... Best Blogger Tips

haha. saya sama macam anak akak. suka minum sirap. extra tambah limau je. hehe

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said... Best Blogger Tips

air sirap sedap... nk murah lg sky juice

Hakim Mahmud said... Best Blogger Tips

wah sedapnya air sirap lama tak minum

lonelystarz said... Best Blogger Tips

wow.. teringin sekali nak minum

flash said... Best Blogger Tips

sekarang ni ada lagike air sirap jadi menu di gerai-gerai?

eita said... Best Blogger Tips

biasa minum air sirap kat kenduri kawen je..bab sirap kenduri sedap..

sabry oppa said... Best Blogger Tips

pun sedap !

http://shaberry92.blogspot.com/2012/12/bunkface-kutuk-kpop-perlu-ker.html

zie marziah said... Best Blogger Tips

Adoii sama ngan anak buah.balik2 air sirap yg dia order

sal ya said... Best Blogger Tips

air sirap je ke aiman?

MaMa Rey said... Best Blogger Tips

air sirap sejuk sedap minum cuaca panas..anak saya pun suka