Pixajoy

Wednesday, November 07, 2012

Home » Aiman dan Kawan-Kawan Tadika

Aiman dan Kawan-Kawan Tadika



Aiman dah start cuti sekolah hujung bulan lepas. Entri ni cuma nak abadikan kenangan Aiman bersama kawan-kawan tabikanya. 


Yang paling tengah tu Cikgu Ilah. Aku pernah cerita sebelum ni yang cikgu Ilah ni adalah cikgu en suami dulu dan sekarang cikgu Aiman pulak. What a small world! Sebelah kiri cikgu Ilah tu Mak Chaq, pembantu yang sangat lemah lembut dan suka tersenyum. Cikgu baru yang comel sebelah kiri Cikgu Ilah serius aku tak tau nama. Bila tanya Aiman, cikgu siapa nama dia pun cakap tak tau.hiks..

Cari sendiri ye mana satu Aiman..:)




17 comments:

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Orang yang senyum paling lebar itu adalah Aiman. Cute jer dia. Kementot! rasa nak cubit2 jer pipi dia :)

Nurmujahidah Ismail said... Best Blogger Tips

comey :)

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Sekali imbas dh nampak aiman kt mana.
Hhhihi... Dh graduate ke blom?

Ena's Palace said... Best Blogger Tips

mestila aiman yg paling comey...hehehehe...seyes...xtau mn satu la...

fatin amalina husna said... Best Blogger Tips

aiman nampak smart..tegak je hadap kamera..=D

Masya said... Best Blogger Tips

kemain lg aiman.. sebelah cikgu...

Ym.Bundle said... Best Blogger Tips

aiman paling besar..dekat sama beso ngn cikgu dah aku tgk..haha

SeputihSalju said... Best Blogger Tips

rasa mcm dah tau jer mana 1 aiman...hhehhe

.:fyzz:. said... Best Blogger Tips

Alooo cute ar..thn dpn aiman djh 1 ya

sal ya said... Best Blogger Tips

alahai... comelnya.

SHAHZEE said... Best Blogger Tips

aiman yg seyum lebar sebelah cikgu tu kan?cutenya mau gigit pipi dia

TiranaAduka said... Best Blogger Tips

ada lagi gambr lama lama tu.

izan mama mia said... Best Blogger Tips

comel jer mereka..kan

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

aiman duk sblh ckgu yg comel tu.. hihii


ooo ni lah ckgu ilah yg muni cite dulu.. :-)

puanbee said... Best Blogger Tips

alaa tak susah cari mana satu aiman hee ..sebelah cikgu baju warna putih

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

gmbr kenangan yg mahal ni utk masa future ;) doterku izzah munirah xde pulak gambo mcm ni

hyz said... Best Blogger Tips

aiman paling besar sihat dan kuat.. hehehe