Pixajoy

Thursday, January 27, 2011

Home » Puan Kutu

Puan Kutu



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..




Tahukah murid2 sekalian apakah gerangan makhluk di atas?(lagak seorang cikgu sains)
Ya....betul..betul murid2. Pandai pun..Ini adalah kutu kepala.
Kalau korang semua perasan la kan..sebelum nie haru biru jugak title belog haku nie!macam la ada org yg perasan,ada ker org follow belog aku?huhu..thuii jgn nak wat best la muni oii!! Tak perasan pun takpe,ada aku kesah??hehe..Walaupun takde org perasan let me story you..sebelum nie belog aku selalu bertukar2 title..Tu sebab aku masih lagi mencari2 identiti.Huh..org nak ada belog..aku pun nak jugak...terus ja hentam kromo wat belog walaupun belum ketemu nama yg sesuai..Kalau boh nama sendiri tu macam dah ordinary sgt la kan..Dari kecik orang dok panggil muni..Nak jugak aku ada nama pena..kihkih..




Maka dengan rasminya aku mentitlekan belog aku dengan nama PUAN KUTU..bukan sebab aku nie suka main kutu, bukan sebab aku nie  selalu mati kutu..bukanlah jugak sebab aku nie kutu rayau, tapi macam sedap jer gegendang telinga aku mendengar nama tu..



Tapi I LOVE MY LIFE..Nak tau kenapa aku suka sgt dengan kutu? Sebab paling utama..kecik2 dulu aku banyak kutu!hahaha gelak guling2..(abes jatuh saham)..Tapi skang takde dah.tu sebab aku rindu ngan makhluk parasit tersebut..title puan tu kawan2 semua sedia maklum yer.(Tak habaq pun org tau ang dah belaki)




Wahhh..harap2 belog puan kutu(cuba membiasakan diri dengan panggilan tersebut) akan selalu menggigit korang..cheewah..Info yang aku baca, kutu adalah parasit penghisap darah yang mampu bertelur enam biji sehari..So daku, puan kutu akan cuba sedaya upaya melebamkan bijik mata mempublish enam entry sehari.gila..macamla boleh kan..Tapi korang semua jangan risau..Aku bukanlah parasit!Kalau org buat baik dengan aku..1000kali aku akan baik dengan orang tersebut..




Yeaahhhh..u r never alone with me around..Coz puan kutu sangatlah suka berkawan, bersembang, berkongsi cerita juga boleh menjadik motivater dengan mendengar masalah korang, Kalaupun tak dapat tolong..tolong bg nasihat boleh kot...So kalau nampak puan kutu online, jgn segan2 menegur..bek di fesbok or belog..Harap maklum ye kawan2..:)




Yg nie pulak adalah si pencarik kutu. kiut kan..Tapi nie bukan korang ok!tang kiut jer korang!haha..(jgn mara haa..)

5 comments:

chii said... Best Blogger Tips

hahah..comel je pic2 kutu tu...

owh..ini rupanya asal usul nm kutu.ok2 da tau :p

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

Comel macam puan kutu tak?haha..

umi alya said... Best Blogger Tips

akak dah jumpa jawapannya, hihihi

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Adui, adui. memanglah PK ni buat sakit jiwa raga aje dok gelak sorang-sorang.

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Haha...gini kesahnya...