Pixajoy

Friday, July 22, 2016

Home » Checkup Aryan 1 Bulan

Checkup Aryan 1 Bulan



Pagi tadi pertama kali pergi checkup Aryan, cucuk dan jumpa doktor. Kena cucuk melalak punya kuat. Selama sebulan ditimang disayang tetiba hari ni kena jarum besaq, kesian la hero sado ibu.hehe


Berat : 4.81 kg
Panjang : 58 cm
BMI : 14.2
Lilitan kepala : 40 cm

Aryan genap sebulan 





11 comments:

♥ aiNa yaZiD ♥ said... Best Blogger Tips

Alololo.. sian dia kena cucuk ye.
sikit je tu. Aryan kan kuat! hehehe..
Moga membesar dgn sihat! tak sabar aunty nak tgk gmbar aryan mem besar. =)

Zee Suhaini said... Best Blogger Tips

anak kena cucuk kadang kita yang seriau..selalunya pandang ke lain tau takot nak tengok jarum..
harapnya tak demam lah..

adianiez AIDA said... Best Blogger Tips

Aryan strong.
skit manja aje dah ok.
boy kena releks.
lenkali x moh nangis ekk...

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

Cucuk sebulan tak demam kata nurse

LYAfrina said... Best Blogger Tips

ololorr...nngis skejap j kan..aryan kan hero.. hehe

Sue Bee said... Best Blogger Tips

comelnya paha dia..berketul ketul dah..

eima said... Best Blogger Tips

comey muka mcm afia dan aiman la .. dua2 ada ....

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Alolo siannya Aryan kena cucuk...Terkejut tu agaknya PK. Tp muka steady ja tu nampaknya haha...

husna zahidi said... Best Blogger Tips

alolooo sian dak aryan tu.. ibu buat apa laa aryan ye.. hahaaha..

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Kasihan alahai Aryan kena cucuk ye. Sado betul part paha tu. Geramnya alahai!

LydSunshine said... Best Blogger Tips

Alaaa tomeinya awak ni. Wp makcik Lyd ni ada baby yg sebaya Aryan, tapi tetap jatuh hati juga dgn baby aryan ni. Tamak kan?