Pixajoy

Sunday, July 03, 2016

Home » Balik Kampung Sambut Lebaran

Balik Kampung Sambut Lebaran



Pagi tadi anaknda Aryan Nufael telah selamat dibotakkan.



Petang lepas asar kejap lagi Insyaallah kami akan bertolak balik beraya di Alor Setar. Raya kedua nanti Insyaallah balik beraya di Nibong Tebal pula. Penat betul mengemas, semakin bertambah ahli keluarga semakin bertambah la beg. Jenuh angkut dengan barang segala mak nenek orang pantang ni.

Dikesempatan yang ada aku nak memohon ampun dan maaf andai ada terkasar bahasa tersalah mengomen sepanjang perkenalanan di alam maya. Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin dari PK sekeluarga. Hati-hati memandu pada yang pulang beraya di kampung. Makan ketupat rendang lodeh samperit tart kuih raya aneka hidangan ingatlah sama orang yang tengah berpantang ni.hahaha...








19 comments:

Amanda Suria said... Best Blogger Tips

selamat hari raya aidilfitri...

nini said... Best Blogger Tips

Hihi comelnya naufal senyum....haah kan lepas botakkab better letak bedak...nini aritu x letak bedak kat ammara abia naik ruam

nini said... Best Blogger Tips

Hihi comelnya naufal senyum....haah kan lepas botakkab better letak bedak...nini aritu x letak bedak kat ammara abia naik ruam

nini said... Best Blogger Tips

Hihi comelnya naufal senyum....haah kan lepas botakkab better letak bedak...nini aritu x letak bedak kat ammara abia naik ruam

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Haha.. ingat beraya kat SP je, rupanya balik kg juga.. hihi.. kira beraya jugala ni ye .. baby dpt kutip duit raya byk2 ni.. saya masa bsalin nazif, dlm 18 ramadan, balik lepas raya sb tak nak bersesak dgn org lain.

Terima kasih atas ucapan raya PK.. selamat bergembira kat kampung ye.. letih mengemas bila ahli dh bertambah ye.. aduhai bertabahla ibu.. risau cheq dgr tu, skrg dh oenuh bonet , kalau bertambah nati kena bijak susun kalau x, takkan kena beli kete lain kot..

aryan azra said... Best Blogger Tips

Dah botak ye aryan

Selamat menyambut syawal pk, mohon maaf andai ada tersalah kata semasa komen2 diblog ni ue

nasa mulia said... Best Blogger Tips

Selamat Hari Raya PK, maaf zahir batin..

LadyBird said... Best Blogger Tips

Salam kak.. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Comelnye bby botak.. Akk ltk bedak sejuk ke tu?

Lady pun bgitu juge.. Nk mintak ampun dah maaf d atas semua kslpn yg dahulu, kini.. Dan akn dtg.. InsyaAllah..

Mazlan Othman said... Best Blogger Tips

semoga selamat sepanjang perjalanan.
Selamat menyambut lebaran.

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

Bukan naufal..nufael jauh bunyinya tu.hehe..

Siqah Hussin said... Best Blogger Tips

Dah botak aryan. Aryan beraya dengan rambut botak tahun ni ๐Ÿ˜
Comel je kak PK. Di kesempatan ni, siqah nak ucapkan selamat hari raya untuk kak PK sekeluarga. Mohon maaf jika ada terkasar bahasa sepanjang komen dalam blog ni ye.

Semoga bertemu lagi kak ๐Ÿ˜๐Ÿ˜Š

Qhaifa Nur said... Best Blogger Tips

Selamat hari raya
Maaf zahir batin

Seronoknya beraya dgn baby baru ni..

SalbiahM said... Best Blogger Tips

selamat berpantang dan beraya dengan baby baru ye..nanti pas raya mintak rendang kat suami..hehe

SalbiahM said... Best Blogger Tips

selamat hari raya untuk PK sekeluarga..mohon maaf kalau ada salah silap

raihanah said... Best Blogger Tips

selamat hari raya PK dan famili

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Hihi....mcm tepung gomak pun, baby tetap comey.

Selamat Hari Raya, maaf zahir batin PK...Maaplah PK hari tu mak makan lontong mmg langsung tak teringat org dlm pantang haha...

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

selamat hari raya pk..
maaf zahir batin

adianiez AIDA said... Best Blogger Tips

aida lom wish PK.
salam aidilfitri dari aida ekk :)

LYAfrina said... Best Blogger Tips

alahai..pkai bedak mak cun yer baby