Pixajoy

Saturday, September 27, 2014

Home » Video Aiman Afia Joget

Video Aiman Afia Joget







Abang bersungguh menari ikut Amir Khan. Adik buat gaya menari suka hati dia. Layan!






10 comments:

NzA said... Best Blogger Tips

hati2afia, pampers dh nk terlondeh tu...hex...tomei.

Diana Rashid said... Best Blogger Tips

amboih..dia dok tiru abang dia tu..Abang pun kemain lagi..kalah amir khan..hahah

nurbijen said... Best Blogger Tips

Amboi, bukan main lagi adik dan abang berjoget.... dgn aunty sekali rasa nak joget sama... hihihi

anamizu said... Best Blogger Tips

hamboihhh kemain lg cik pia dok pusing sana sini no hahaha comeyy

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Haha.alahai. comel2 je golek bollywood korang bdua ni. Aiman kemain ya.. Kalau kat rumah ni gelek lagu korea..

LYAfrina said... Best Blogger Tips

hahahahaa

ida =) said... Best Blogger Tips

Boley churiaaa....

Hahahahah. Seronok sakan. Comel je golek2

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Arrghhh... tak sanggup tengok tapi nak tengok! Comel je Aiman ikut gaya Amir Khan. Nanti kalau Amir Khan dah pencen bolehlah ganti Aiman Khan pulak.

Eh, PK nape ek saya rasa macam Aiman ni dah susut ke badannya?

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Amboi adik beradik sakan menari hindustan haha....Eh PK Aiman dah nampak slimlah

Sya Nadia said... Best Blogger Tips

Bebudak mmg suka dgr lagu kan.. Aniq pun kalau dengar lagu nak berjoget sentiasa, lg2 lagu korea.. Haha