Pixajoy

Saturday, September 17, 2016

Home » Pak Ndak's Big Day

Pak Ndak's Big Day



3 September tempohari adik aku Ateh (Pak Ndak Aiman Afia Aryan) nikah. Kenduri sebelah perempuan esoknya. Masa kenduri memang tak sempat snap apa pun, cuaca panas gila dengan Aryan pun melalak. Aku makan apa pun tak, terus tunggu kat dalam kereta je.huhu..Pengantin pun sempoi ja, buat yang wajib takda grand pun.

Bekas hantaran tunang Ain tempohari aku dengan Ain godeh2 je la buat hantaran Ateh.

Duit mas kawen masuk album je senang. Tak kuasa nak gubah2 dah.hihi

Alhamdulillah dengan sekali lafaz selamat dinikahkan lepas Asar.

Antara yang sempat snap dalam perjalanan ke masjid.

First time ibu selfie dengan Aryan. Stress oii 8kg lagi lemak degil tak hilang.huhu..











8 comments:

zarul farhana said... Best Blogger Tips

tahniah

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

tahniah
pelan pelan lah. sok sok hlg lh tu 8kg.
semangat nengok aryan haaaa

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

tahniah
pelan pelan lah. sok sok hlg lh tu 8kg.
semangat nengok aryan haaaa

mawar_berduri said... Best Blogger Tips

comel la ibu...xpe usaha sikit boleh nyahhh 8kg tu ..inshaallah

Mar Mansor said... Best Blogger Tips

alhamdulillah...selesai...

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Nasiblah ada adik beradik pompuan yg kreatif.... Sentuh sentuh sikit dah siap jadi gubahan yg kebabooommm... Cantik dah tu...
Wah nampaknya semua pakat nikah yeh PK tahun ni.... tahun depan hang tepaksa jadi bidanlah PK hihi

Nora Karim said... Best Blogger Tips

Bestnya PK dpt 2 sekali adik ipar... moga jodoh kalian sampai ke syurga.. amin...

LYAfrina said... Best Blogger Tips

alhamdulillah..
tahniah ...moga kekal hinga k jannah