Pixajoy

Monday, December 04, 2017

Home » Resepi Brownies Milo 3 Bahan

Resepi Brownies Milo 3 Bahan



Makin hari makin liat nak update blog ni apa kes.haha. Betul la laman sosial dah bertindak merampas keterujaan para blogger mengupdate. Sekarang ni ramai lebih selesa dan mudah upload gambar bercerita dalam facebook dalam Instagram. Aku pun sama.huhu

Apa pun kita sapu habuk sikit kasi update resepi.haha. Ni resepi mudah macam kek oreo viral jugak. Kalau jenis renyah aku pun tak kuasa nak buat.

Resepi Brownies Milo

2 cawan milo + 2 sudu susu pekat + 3 biji telur, blend sampai sebati, griskan loyang tuang dan bakar dalam oven api atas bawah.

Aku punya versi pemanggang ajaib sebab besi oven tu Aryan bawak main mana ntah malas cari.

Not bad rasanya. Musy try boleh la buat lepas tekak kalau teringin nak makan brownies or lapaq teruk takda benda nak makan. Musim cuti sekolah musim hujan ni lapar je kejanya kan.

Rupa sebelum bakar aku tabur chocholate rice ada baki sikit kat rumah tu habiskan je.


Nanti free aku update blog lagi. Sayang aku kat blog ni tapi tu la orang kata kalau sayang tinggal-tinggalkan.hahaha




5 comments:

fizalinolie said... Best Blogger Tips

Sikit je bahannya Muni, nanti boleh try 😊

E'in said... Best Blogger Tips

oh boleh gune pemanggang ajaib tu ea.. try laa nanti..

♥ aiNa yaZiD ♥ said... Best Blogger Tips

simple je bahann.. sama mcm kek oreo viral. hihi nak cubaaaaa la nnti =)

adarnadzmie said... Best Blogger Tips

nmpk sedap walupun 3 bahan je... nnt leh try..hahaa

Nora Karim said... Best Blogger Tips

Hehehe rajin Muni... 😍 nampak mudah, nanti boleh try..