Pixajoy

Monday, February 28, 2011

Home » Saya Menang Moto!!!

Saya Menang Moto!!!

Assalamualaikum..Hi u alls..

Amboi tajuk entri..Macam iklan Power Root pulak..Saja kasi gempak..Jangan mare ye kawan2..Hepy mood today..coz aku dah menang 1 contest..

Walaupun tak menang moto, aku excited sgt coz nie contest pertama yang aku join. Ekceli yg pertama GA, lebih kepada lucky draw, n keputusan belum lagi di umumkan..Kira nie first contest yg dah diumumkan dan Alhamdulillah aku terpilih sebagai pemenang. Kalau nak tengok entri tersebut Klik SINI

Hadiah utama gempak la jugak..Tapi aku Hadiah 2, sampingan jer..Tu pun nak kecoh ko puan kutu ekk..Aku suke dapat hadiah, Walau cmna pun hadiahnya aku terima dengan besar hati..Terima kasih untuk Puan AYURASHIDAH yang menganjurkan contest..

Kira berbaloi aku menang coz kalau korang semua nak tau aku just copy paste dari ENTRI nie..Aku tulis entri tersebut setelah genap setahun mak meninggalkan aku..Sepanjang penulisan aku mengalirkan air mata..Tak tipu ok..Kira entri paling sedih, sebab rindu kat aruah mak..Berharga jugak air mata aku sebab dah menang contest. Eceh!

Yey!aku dah menang Contest Sempena 3 Series : Ayurashidah


Bye..

10 comments:

mommylavender said... Best Blogger Tips

wahhhhhh~ tahiah..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

Tenkiu mommy..:)

Nier Zecter said... Best Blogger Tips

walupun sampingan..menang jugakkan hehe tahniah!

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

yup..menang!hehe..tq

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tahniah :)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

tq tira

Bunga said... Best Blogger Tips

wahh..taniah,

widda said... Best Blogger Tips

tahniah..salam saya follower baru..free follow kiter balik yer,..tq

sekamar rindu said... Best Blogger Tips

salam..

tumpang gembiraa..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

teria kasih bunga,widda n sekamar rindu..:)