Pixajoy

Monday, November 07, 2016

Home » Di sebalik PK Bundle

Di sebalik PK Bundle



Ehh..sekarang ni tenggelam timbul je aku ni. Rindu rasanya nak berceloteh, ziarah blog kengkawan tapi terlalu banyak komitmen kena hadap. Aku happy dengan dunia yang agak baru sekarang, sekecil-kecil benda pun semuanya pengalaman yang berharga. Nak membina sesuatu bukan mudah. Aku percaya rezeki Allah tu luas, RM 5 pun kalau kita tak usaha sapa nak bagi kan.

Sungguh semangat berkobar merancang strategi dalam kepala. Semoga aku istiqomah dan Allah tunjukkan jalan yang lurus. Faham tak apa aku cuba sampaikan ni. Tak faham sudah.haha.. 

Melangkah setapak bermula kerana minat, aku dah mula berniaga kecil kecilan secara online. Sebenarnya permulaan ni ramai kawan-kawan dan kenalan rapat yang support. Terima kasih pada semua yang sudi beli dengan aku. You know who you are. Depa-depa ni jugak penguat semangat aku. Memang la berniaga kecik je..nak membina nama seawal beberapa minggu ni bukan senang. Malah berbulan, sebelum orang nak kenal kita dan produk kita. Tu pun kalau tak tumbang awal.hehe..

Hasrat nak berniaga ni dah pendam lama tau, cuma tak kuat semangat pastu tak tentu hala bidang. Ni pun macam semua diaturkan cantik untuk aku. Kita cuba dulu la kan. Sambil berniaga sambil beramal. Dengan keadaan ekonomi sekarang ni aku harap sumbangan aku yang sekecil ni dapat bantu orang sekeliling aku berbelanja dapatkan barang kualiti dengan harga murah..cheewah..

Memang orang yang tak kenal bundle ni bila dengar perkataan bundle depa tak suka. Macam aku jugak dulu-dulu sebelum jatuh cinta dengan dunia bundle ni. Persepsi orang kan. Takpelah kita bukan nak buat orang suka..cuma kita nak depa faham ja yang bundle pun high class. Boleh camtu.hahaha



Apa pun do like my page ya..Terima kasih kawan2 yang suppport. Cuci mata je pun takpa tak kena bayaq.hihi. Ada masa nanti aku update kisah anak-anak.









11 comments:

nurbijen said... Best Blogger Tips

Alhamdulillah, semoga terus maju jaya...

AtieYusof said... Best Blogger Tips

TAHNIAH PK... moga terus maju dlm bisnes... takpa kecil2an nti boleh kembangkan...boleh bah nti i likeee:)

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Wah.. tahniah PK dah jadi usahawan.. moga berjaya bisnes ni.. rezeki anak2 murah nanti.

Unknown said... Best Blogger Tips

wah dah ada pages ya
already like PK Bundle hehe

eima said... Best Blogger Tips

mudahan murah rezeki .... zaman la ni mcm2 kia kena buat utk tambah income

nOe suhaimi said... Best Blogger Tips

tahniah PK...semoga berjaya yer...

OKje said... Best Blogger Tips

Patutlah sunyi sepi je kebelakangan ni rupanya tgh hebat berbisnes ....
Ok nanti mak pi like page hang noh

Unknown said... Best Blogger Tips

husna dgr je pkataan bundle tak kisah sgt, jnji kualiti yg namanya bundle tu masih ada.. hihihi.. bundle pon ada yg cantik dan berkualiti jgk dan bleh dpt lg murah..:D

Umialya said... Best Blogger Tips

Tahniah, mg terus maju..

Nora Karim said... Best Blogger Tips

Kadangkan kalau kita cuba elak pun mesti akan ada yang dorong. Macam saya buat tasbih la... asalnya buat suka-suka sponsor majlis kawan... lepas tu kawan-kawan rapat order... tak nak jual pun dorang pujuk suruh buat... last-last buat juga...

moga PK Bundle terus maju... mula kecil-kecil, lama-lama besar lah kan..

LYAfrina said... Best Blogger Tips

alhamdulillah
moga trs sukses n berjaya ye PK