Pixajoy

Sunday, August 21, 2011

Home » Shopping Raya!!

Shopping Raya!!



Salam Bahagia,


Header baru tu takde yang perasan ker? Semangat nak raya nie. Tak sabaq nak balik kampung! Raya nie macam-macam menu dok ada. Kompem naik lima kilo!hikhik


Alhamdulillah lega rasa sebab tadi dah shopping baju dan kasut raya Aiman. Niat hati nak mencari tudung raya, tapi tak jumpa yang berkenan dihati. Beli pun secara pantas, takut menyesal, tu yang tunda dulu keinginan yang membuak-buak..




Mula-mula kami menuju ke Central Square, sesak gila! ramai yang dok shopping raya. Aku tak suka kalau ramai-ramai. Sampai pening dan nak muntah darah! Tak tau aku nak pilih baju kalau bersesak-sesak. haha tang muntah darah tu memang aku over! Lagipun CS tu luas, penat nak berjalan. Kang tak pasal-pasal tekak menjerit-jerit mintak diisi cecair. Takut ada yang yang berbuka sebelum waktunya.hehe..


Destinasi kedua kami ke Tesco, sini lebih relex sebab tak banyak pilihan baju. Senang aku nak pilih. Aku nie style yang rambang mata tengok baju banyak-banyak, last-last satu pun aku tak beli, pasal banyak sangat aku berkenan. So aku lebih prefer kt tempat yang tak banyak pilihan. Rasanya tesco pilihan terbaik. Senang nak cari t-shirt dan jeans Aiman.


Lebih kurang dua jam, kami dah selesai shopping, pulanglah kerumah dengan hati girang sebab poket pun dah kempis. Adik cashier Tesco tu tak patut betul bagi sampul raya yang tak berisi. Puas aku belek rupanya kosong! Fine..Tak lawak!






                   


7 comments:

puanbee said... Best Blogger Tips

memang last2 ramadhan nih time org soping , bee beli dah..parak ..sorang 5 pasang baju...

Danial Razak said... Best Blogger Tips

header raya ker..hee..

Wanie said... Best Blogger Tips

akak!!! kalau ikut hari ni gak wanie p shopping tau..mesti boleh jumpe..tapi tunda p shopping esok plak dah..tapi weekend mmg la ramai kan..best tak shopping kat tesco?

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

same le kite kutu..tgk byk2 sgt,rambang mata,last2 habuk je dpt... hik3x...

tp aritu ade le soping fasa pertama punye,berjaya juge dptkan sehelai utk diriku sbb nk sedondon sefamily punyer pasal .. ;)

AYuNG said... Best Blogger Tips

ewah, header dah raya la..hehe

safurara said... Best Blogger Tips

akk baju raye kaler apa?

Anah said... Best Blogger Tips

anah pun uma dh siapkan baju Adam je, seronok berhabis tuk dia..1st time raya la katakan=)