Pixajoy

Sunday, June 19, 2011

Home » Contest SHAWL - Shawl Cantik Untuk di Menangi!!

Contest SHAWL - Shawl Cantik Untuk di Menangi!!



Salam Bahagia..

Dah lama rasanya aku tak menjoinkan diri dengan contest. Tertarik pulak aku pada banner contest littlemamadiary.com yang comel. So sebab banner aku nak join. Boleh camtu? 

Nie sebabnya aku nak shawl :  

Shawl dipakai anak dara 
Aku mak budak nak juga
 Cantik dan comel atas kepala
Tentang Polkadot aku gila

Aku dan penganjur memang sama
Syria senang sarung saja
Shawl Yuna comel pula
Tiada salahnya nak melawa

Benda free sapa tak suka
Kalau dapat meloncat terkinja
Shawl berjalur boleh saja
Tambah koleksi ibu muda 

Senyuman cantik begitu meggoda
 Little Mama Diary yang empunya
Tudung ekspress lelabah belum ada
Pilihlah saya jadi pemenangnya

Eceh perasan muda lagi. Pastu siap suruh pilih aku. Tak malu!keke..Pada korang yang nak join tarikh tutup 13hb Julai 2011 tau
ID Follower : Puan Kutu




6 comments:

safurara said... Best Blogger Tips

ewah2 comeeeelllss je akk punye pantun kak.heheh

Rina Rahamat said... Best Blogger Tips

sy pon perasan muda..suka pakai shwal mcm org muda ~heeee

halila Ibrahim said... Best Blogger Tips

Good luck..

admin said... Best Blogger Tips

semoga Puan Kutu berjaya ye :D

NzA said... Best Blogger Tips

gud luck!!!!

Unknown said... Best Blogger Tips

wahh..siap berpantun tuh...ehehe

gud luck ye