Pixajoy

Sunday, April 17, 2011

Home » Aku Akan Berangkat

Aku Akan Berangkat

Pagi kalian semua..

Nyaman sekali pagi nie. Oh dalam aircond rupanya. Pasti saja nyaman. Sejuknya hingga tulang2 sumsum..Semalaman di opis, rupanya aku hanya tidur 3jam. Dalam perjalanan nanti enak rasanya tidur. Biar saja en suami memandu sorang2..Tega sekali si isteri!keke..

Rasanya ini pertama kali rasa malas mau balik kampung. Kuranglah terujanya sebab dah tau lepas nie aku takkan heran sangat pasal kampung sebab dah duduk dekat kan. Nak balik tiap-tiap minggu pun tadak hal. Apa pun gembira dan bersyukur kerana semua ini ketentuanNYA..

Rasanya mau saja menghabiskan 2 minggu di kdsi yang pasti akan aku rindui. Tempat jatuh lagikan dikenang, inikan pula tempat aku mengerti ertinya hidup. Peribahasa apakah? Namun perubahan perlu dilakukan..Tak ada yang mudah dalam hidup nie..

Pagi nie aku akan memulakan perjalanan jauh untuk pulang ke kampung. Line kat rumah adik tak tau la ok ker tak, kalau ok dapatlah aku melawat korang dan update blog. Kalau tak, tunggu aku online di highway pada hari Isnin.huhu..itu pun kalau sempat..

Oklah tak perlu nak bebel panjang2, hangpa semua jaga diri baik2 no, bye..

 

9 comments:

fizalinolie said... Best Blogger Tips

Hati2 Muni ok.

yuyu jannah said... Best Blogger Tips

bye mommie..selamat balik ke kampung ;))

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said... Best Blogger Tips

hati2 yerk puan kutu.. anti dah dapat line tu jangan lupe cter2 benda2 best kt sane yerk :)

Atiey said... Best Blogger Tips

semoga kutu selamat sampai ke destinasi...berhati2 dijalan raya..

mommylavender said... Best Blogger Tips

mentang2 nak pi utaqa....loghat dah tukaq no~ baik2 dalam perjalanan...papai johor...

puanbee said... Best Blogger Tips

lorh balik kampung happy2 deh ! moga selamat sampai kami totap disini hee

solomolo said... Best Blogger Tips

Puan Kutu pon take care ye...

Wan Collection's said... Best Blogger Tips

Dah nak balik dah? Hv a safe journey. Tetiba saya rasa rindu akan coretan awak jika awak tak muncul lg di rumah saya klu takde line kat sana kurglah coretan awak ye Murni!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Semoga selamat pergi dan selamat sampai Puan Kutu. :)

P/s: Maaf lambat komen sebab busy sikit.